וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד מתלהב מטימו ורנר: "הוא הולך להיות איום אמיתי בפרמיירליג"

שחקן הרכש המדובר הרשים ב-1:3 של צ'לסי על ברייטון, המאמן והפרשנים קושרים לו כתרים: "הוא יטיל אימה על ההגנות. קלופ כבר מתחרט"

כריסטיאנו רונאלדו כובש במשחק אימון של יובנטוס/מתוך הטוויטר של יובנטוס

אחרי מסע הרכש המאסיבי שעשתה בקיץ, צ'לסי היא ללא ספק אחת הקבוצות הכי מסקרנות באירופה. אמש (שני) היא הוכיחה למה, כשניצחה 1:3 את ברייטון במשחקה הראשון העונה בפרמיירליג, שהציג לראווה את שני השמות הגדולים החדשים: קאי האברץ וטימו ורנר.

בעוד שהאברץ לא הותיר רושם מיוחד, ורנר הציג יכולת מצוינת, יצר לא מעט מצבים וסחט את הפנדל שהוביל לשער הראשון של צ'לסי במשחק, מרגליו של ז'ורז'יניו. המגן הצעיר ריס ג'יימס כמעט גנב את ההצגה עם שער בכורה נהדר ובישול לקורט זומה, אבל הכותרות בסיום הוקדשו בעיקר לורנר.

"התרשמתי מאוד מטימו. אני מכיר את האיכויות שלו, הוא הולך לתרום לנו המון", אמר מאמן הבלוז פרנק למפארד. "ראינו איך הוא סחט פנדל, ראינו את המהירות והאיכויות שלו בהתקפה. הוא הולך להיות איום של ממש בפרמיירליג, הוא שחקן דינמי ומגוון מאוד".

טימו ורנר, צ'לסי. GettyImages
הולך להיות אימת הרחבות? ורנר אתמול/GettyImages

ורנר היה גם על הכוונת של יורגן קלופ וליברפול, אולם בסופו של דבר הוחתם בצ'לסי תמורת 53 מיליון ליש"ט. באנגליה משוכנעים שקלופ, בן ארצו של ורנר, עוד יתחרט על כך שהגיע בסופו של דבר לאחת מהיריבות העיקריות שלו על האליפות. "טימו ורנר משנה את חוקי המשחק עבור פרנק למפארד. כבר שנים שחסר לצ'לסי שחקן יצירתי כמוהו", כתב פרשן "דיילי מייל" מרטין סמואל. "אולי זה משהו שהולך להציק ליורגן קלופ. הוא מכיר את הכדורגל הגרמני מצוין, יודע כמה ורנר איכותי, וראה בו אופציה נהדרת לליברפול. אבל עכשיו הוא בצ'לסי, שסוף סוף יש לה כוכב ברמה של ליברפול ומנצ'סטר סיטי".

גם הפרשן כריס סאטון הילל את ורנר וכתב ש"הוא הולך להטיל אימה על הגנות הפרמיירליג. המהירות והבנת המשחק שלו יהפכו אותו למטרד מול כל יריבה. כל קבוצות הפרמיירליג יפחדו ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully