וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטוף מצלדר הודה בהחזקה והפצה של מאות סרטונים פדופיליים

שחקן ריאל מדריד לשעבר שנעצר בשנה שעברה, החזיק קרוב ל-300 סרטונים אסורים. בגרמניה חשפו: בת זוגו דיווחה עליו אחרי ששלח לה חלק מהם

כריסטיאנו רונאלדו כובש במשחק אימון של יובנטוס/מתוך הטוויטר של יובנטוס

כריסטוף מצלדר, לשעבר כדורגלן נבחרת גרמניה וריאל מדריד, מודה שהחזיק והפיץ מאות סרטונים אסורים של פורנו שבו מעורבים קטינים. נגד קשר העבר בן ה-39, שפרש בשנת 2014, מתנהלת חקירה ארוכה במשטרת דיסלדורף. החקירה החלה כשמצלדר נעצר בשנה שעברה בעקבות מידע מודיעיני, כשמחשבו ובטלפון הסלולרי שלו נמצאו מאות סרטוני פדופיליה.

לאחרונה מצלדר מנסה להגיע לעסקת טיעון, ולכן הודה בהחזקה של לא פחות מ-297 סרטונים אסורים. כמו כן, הוא הודה שהעביר חלק מהסרטונים לשלוש נשים עימן היה מצוי בקשר, דרך אפליקציית "ווטסאפ".

לפי "בילד", מי שדיווחה על מצלדר למשטרה היתה בת זוגו עד השנה שעברה. היא עשתה זאת לאחר שקיבלה ממנו בווטסאפ תמונות של פורנוגרפיית ילדים.

כדורגלן העבר כריסטוף מצלדר. GettyImages
לא מכחיש את ההאשמות הקשות. מצלדר/GettyImages

במקביל לניסיונו להקל בעונשו, מצלדר נלחם בחזית נוספת מאז התפוצצות הפרשה. תחילה הוא דרש להטיל צו איסור פרסום על כל פרטי הפרשה, לרבות שמו וזהותו, אולם בית המשפט ביטל את טענותיו. כעת הוא דורש להטיל צו איסור פרסום על פרטי החקירה, אולם כלי התקשורת בגרמניה ממשיכים להפיץ עוד ועוד פרטים מהחקירה.

מצלדר זכה בבונדסליגה עם בורוסיה דרטמונד, ושיחק בעבר גם בשאלקה ובריאל מדריד. הוא רשם 47 הופעות במדי נבחרת גרמניה והיה שותף איתה להעפלה לגמר המונדיאל ב-2002.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully