וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין זועמת ודורשת לפרק את מנהלת הליגות: "שערורייה"

בעולה החדשה מתפוצצים מכעס אחרי ה-7:0 מול נתניה: "מה ההבדל בינינו ובין חדרה? שחקנים שלנו קיבלו הודעות ממשרד הבריאות שאומרות להם להישאר בבידוד". בכיר במנהלת הגיב: "על מה לבטל - מאמן ושוער שני מאומת? בואו נסגור את הכדורגל בכל פעם שיימצא חולה בקבוצה"

יוסי אבוקסיס אחרי ההפסד של הפועל באר שבע למכבי חיפה/האתר הרשמי של הפועל באר שבע

איזו השפלה. מכבי נתניה הביסה הערב (שני) 0:7 את בני סכנין במשחק דחוי מהמחזור השני בליגת העל, ורשמה ניצחון בכורה העונה. יונס מלדה כבש רביעייה גדולה (19 בפנדל, 45+1, 70 ו-73), גבי קניקובסקי חגג צמד (15, 42), וגם אלעד שחף (48) השתתף בחגיגה, כשסכנין האומללה, שעלתה למשחק עם השוער השלישי בעקבות מכת ההידבקויות בקורונה בקבוצה, לא מצאה תשובות וספגה את התבוסה הקשה בתולדותיה בליגה הבכירה.

"בושה שהיה משחק, זו החלטה תמוהה", אמר גורם בכיר בבני סכנין לאחר ההשפלה. גם בקרב השחקנים יש כעס גדול: "לא ידענו עד כמה שעות לפני אם יש משחק. אין תירוץ לתבוסה כזו אבל עלינו עם שחקנים שמרגישים שיש להם תסמינים. מה ההבדל בינינו לחדרה? איך יכול להיות שדחו שם את המשחק ואצלנו שיש שחקנים שמרגישים תסמינים ושחקנים שחולים לא דחו".

בהנהלת סכנין דורשת לפרק את מנהלת הליגות, לאחר שלטענתם הפלו את המועדון לרעה. "זו שערורייה", אמר היו"ר מוחמד אבו יונס. "אנחנו בהחלט דורשים שהמנהלת תתפרק. לא יכול להיות שהם הורו לנו לשחק היום". גם המנכ"ל חאלד (דוחי) קאסום תקף ואמר: "מה ההבדל בינינו ובין חדרה? היו צריכים לנהוג בשני המקרים אותו הדבר. לא התאמנו סדיר כל השבוע, שיתפנו פעולה וכתבנו מכתבים, לא יכול להיות ששחקנים שלנו מקבלים היום הודעות ממשרד הבריאות שאומרות להם להישאר בבידוד, ומהצד השני המנהלת מחייבת אותם להגיע למשחק".

במנהלת לא נותרו חייבים. גורם בכיר אמר בתגובה: "לפני שבועיים הבאנו את מכבי תל אביב לסכנין לגמר גביע הטוטו תחת לחצים של מכבי תל אביב שחששה להגיע בטענה שיש חולי קורונה בסכנין. למרות זאת הבהרנו שיהיה משחק בסכנין ומכבי תל אביב הגיעה בהרכב המשני. אז בני סכנין לא התלוננה שיש משחק? אבו יונס לא אמר אז שצריך לפרק את המינהלת. על מה צריך לבטל את המשחק של סכנין? על מאמן חולה ושוער שני מאומת? בואו נסגור את הכדורגל בכל פעם שיימצא חולה בקבוצה. מי שהחליט לא לקיים את המשחק של חדרה זה משרד הבריאות ולגבי סכנין נאמר שאפשר לשחק".

במועדון מאוד מקווים שלא נגרם נזק נוסף, שכן כמה שחקנים שחשו לא בטוב שיחקו היום, לאחר שהבדיקות שעשו יצאו שליליות.

שחקן בני סכנין חסן חילו עם איהאב גנאים. ברני ארדוב
כעס גדול בעולה החדשה/ברני ארדוב

מי שעמד הקווים במקום אלדד שביט בסכנין, הראל סלע, סיכם: "בטוח שלא אצדיק 7:0, אבל היום הפועל חדרה לא שיחקו וזו מסיבה אחת פשוטה - חוסר ספורטיביות. אנחנו גם מבחינה פיזית לא היינו מוכנים, אבל קורונה היא מחלה של אי ודאות. אם שחקנים לא ידעו שעה לפני המשחק אם המשחק מתקיים, אז כנראה שלא היה ערך לקיום המשחק. ננתח את המשחק, ומי שצריך להשתפר אנחנו נעבוד איתו - אבל אני לא רוצה לקרוע את השחקנים שלי. אנחנו לא מתרצים, אני מתאר לך סיטואציה. בשבת ערכתי בדיקה, לא התאמנו - אם רוצים שנשחק ושיהיה תחרותי, צריך להעניק לנו פיתרונות. אני לא מצדיק את ה-7:0, אבל להגיד לך שהתכוננו למשחק הזה בצורה מיטבית - אני ארמה את כל מי שמקשיב".

על החלפת השוער במחצית: "זו לא פעם ראשונה שנאלצתי להיות בסיטואציה כזו. מאמן השערים אמר שהוא לא מרגיש טוב. אנחנו מאמינים בתומר - הוא הולך להיות אחד השוערים המובילים בכדורגל הישראלי".

עוד בוואלה! ספורט

ליגת העל: מכבי נתניה הביסה 0:7 את בני סכנין, רביעייה למלדה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי נתניה יונס מלדה. ברני ארדוב
רביעייה נדירה. יונס מלדה/ברני ארדוב

יונס מלדה, שכאמור הפגיז רביעייה הוא השחקן הרביעי בתולדות ליגת העל שכובש ארבעה שערים במשחק. לפניו עשו זאת וויאם עמאשה במדי מכבי חיפה נגד מכבי נתניה, בעונת 2011/12, ערן זהבי במדי מכבי תל אביב נגד קרית שמונה ב-2015/16 ושמעון אבוחצירה במדי הפועל קרית שמונה נגד הפועל תל אביב, עונת 2012/13.

מאמן מכבי נתניה ריימונד אטפלד: "זה תמיד כיף לנצח כך. כשמנצחים בתוצאה הזו זה תמיד מחמיא לבחורים. הם עשו מה שביקשנו מהם, ועשו זאת על הצד הטוב ביותר. אני חושב שסכנין הגיעו הערב במצב דומה למה שאנחנו התמודדנו איתו מול בית"ר כשיונס לא יכול היה לשחק. האם זה אידיאלי? לא. אבל יש לנו הזדמנות לשמח את האוהדים שלנו בבית וזה מה שעשינו. אני שמח משחקני הרכש שלנו".

גבי קניקובסקי, שכבש צמד במשחק: אנחנו עובדים קשה באימונים. אני שמח שזה בא לידי ביטוי במגרש. הליגה ממשיכה, אז צריך לרדת מהר לקרקע. אנחנו שמחים שהליגה חזרה, זה קשה לחזור לכושר כל הזמן, וגם מבחינת הקהל בבית שיהיה להם כדורגל. העולם קצת משתגע עכשיו, שמח שהמקצוע שלנו יציב כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully