וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניקוסיה טוענים: "מכבי תל אביב התמהמהה עם ז'ראלדש, ניצלנו את זה"

הקפריסאים מסבירים את השתלשלות העניינים שהובילה לחתימתו של המגן. דינמו ברסט תשהה בבידוד של שבועיים אחרי שתחזור מישראל

התגובות לתיקו בין מכבי תל אביב לבני יהודה/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

האם אנדרה ז'ראלדש חמק למכבי תל אביב מבין האצבעות? באפואל ניקוסיה, קבוצתו החדשה של המגן הפורטוגלי, רומזים שכן. קצין העיתונות של המועדון נקטרינוס פטבינוס התראיין היום (שני) לתקשורת הקפריסאית וסיפר שההחתמה של ז'ראלדש קרתה כמעט במקרה, אחרי שמכבי תל אביב התמהמהה עם ההחלטה לגביו.

"התעניינו בז'ראלדש לפני יותר משלושה שבועות, אבל לא היה סיכוי להגיע איתו לסיכום משתי סיבות: מכבי תל אביב לא הבהירה אם היא מתכוונת להגיש לו הצעה, ובנוסף לו היה ברור אם הוא יישאר שחקן חופשי", אמר פטבינוס. "הסטטוס שלו השתנה בימים האחרונים, ולכן ניצלנו את המצב והחתמנו אותו. ברגע שהיתה לנו הזדמנות לשים עליו יד, עשינו את זה. האמת היא שהוא לא היה בעדיפות ראשונה אצלנו, אבל הכל הסתדר כמו שרצינו".

אנדרה ז'ראלדש שחקן מכבי תל אביב מול בן שהר שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
פספוס של מכבי תל אביב? ז'ראלדש/דני מרון

כזכור, המגן הפורטוגלי שהיה אחד מעמודי התווך של מכבי תל אביב בעונה שעברה, חזר בסוף העונה לספורטינג ליסבון אליה השתייך. תחילה ניסתה קבוצתו הפורטוגלית למכור אותו, מה שהרחיק אותו ממכבי תל אביב, אולם בסופו של דבר הוא שוחרר ללא תמורה - כך על פי דיווחים בפורטוגל.

בריאיון שהעניק לתקשורת הקפריסאית אחרי החתימה, אמר ז'ראלדש שאחת הסיבות שחתם בניקוסיה היא ש"נחמד לשחק בקבוצה שבאמת רוצה אותך".

* עוד במכבי תל אביב: בבלארוס מדווחים שבעקבות תקנות קורונה חדשות של הממשלה, דינמו ברסט תיאלץ לשהות בבידוד של שבועיים אחרי שתחזור מהמשחק נגד מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות ביום רביעי. ישראל מוגדרת מדינה אדומה, ולכן שחקני הקבוצה יצטרכו לשהות בבידוד ממושך. במועדון מנסים לקבל אישור חריג לא להיכנס לבידוד כדי לא לפגוע בלוח הזמנים של הליגה, אולם ספק אם זה יקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully