וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומאן: "מסי הטוב מכולם, מקווה שיהיה בשיאו העונה". פאטי נפצע

מאמן ברצלונה אופטימי: "האווירה באימונים יוצאת מהכלל". ילד הפלא בספק לפתיחת העונה, ג'ורדי קרויף: "בארסה לא פתרה כלום עם מסי"

ליאונל מסי מגיע לאימון ברצלונה/מתוך טוויטר

הליגה הספרדית חוזרת, ואיתה השאלה הבוערת של הכדורגל העולמי: איך ייראה ליאו מסי אחרי שנשאר בברצלונה בעל כורחו? הפגרה הקצרה של הפרעוש היתה סוערת ודרמטית, אולם אחרי שבקשתו לעזוב ללא תמורה נדחתה, הוא אולץ להמשיך בקבוצה לעונה נוספת, מה שמצד מרגיע את ברצלונה, ומצד שני לא מוסיף לה שקט.

"מסי הוא הטוב מכולם", אמר היום (שישי) רונאלד קומאן, "כשהוא בכושר, הוא שחקן כל כך טוב. הוא הראה את זה במשך כל השנים, ואני מקווה שהוא יוכל להיות בשיאו גם העונה".

קומאן הוסיף ש"אני כאן שבועיים, ומאוד מרוצה מהקצב והאינטנסיביות באימונים. הצעירים משתלבים היטב, וכך גם השחקנים האחרים. זו קבוצה חזקה ולכל אחד יש סיכוי לשחק. האווירה באימונים יוצאת מהכלל".

ליאונל מסי באימון ברצלונה. רויטרס
הבעיות נותרו בעינן. מסי/רויטרס

אבל יש מי שמודאג יותר. "הופתעתי שמסי נשאר בסופו של דבר", אומר ג'ורדי קרויף. "זו החלטה קשה מאוד. כששחקן רוצה לעזוב, כמעט בלתי אפשרי להשאיר אותו. אני מקווה להתבדות, אבל האופן שבו הדברים התגלגלו בין מסי למועדון, עם הפקס והמסמכים הרשמיים שהועברו, זו נורת אזהרה. בעוד 10 חודשים הבעיות יצופו מחדש. מסי רוצה פרוייקט מנצח. לא בעתיד, בהווה".

לטענת קרויף, מאמנה החדש של שנז'ן הסינית, "מסי יהיה בשיאו העונה וימשיך להציג את היכולת הטובה והמוכרת שלו", אבל זה לא אומר כלום לגבי עתידו במועדון. "אפשר להבין את התסכול שלו. הוא היה חלק מכמה קבוצות ששלטו בכדורגל העולמי, ובשנים האחרונות הוא רחוק משם. כמו שהוא אמר בכמה הזדמנויות, הוא רוצה להמשיך להתמודד על תארים ולשחק ברמה הכי גבוהה שיש".

קרויף מוסיף שלדעתו, ברצלונה תצטרך לעשות שינויים גדולים כדי להוכיח למסי שהיא צועדת במסלול חדש ובונה פרוייקט מנצח. "הוא רוצה להישאר בברצלונה ולנצח עם ברצלונה, אבל אם הוא יראה שהקבוצות הבכירות באירופה ממשיכות לברוח לבארסה, הוא יחשוב אחרת. אם ברצלונה תצליח, הוא יהיה האיש המאושר עלי אדמות".

בינתיים, רונאלד קומאן ממשיך לגבש את ההרכב המועדף עליו. לפי "ספורט", המאמן החדש כבר החליט שהמערך ש"יחזיר את ברצלונה להיות תחרותית" הוא 4-2-3-1, עם שני קשרים אחוריים וארבעה שחקני התקפה, כשאנסו פאטי מתפקד על תקן חלוץ תשע.

לפי "מונדו דפורטיבו", זה ההרכב המסתמן של ברצלונה לתקופה הקרובה: מארק אנדרה טר סטגן, נלסון סמדו, ג'רארד פיקה, קלמון לנגלה, ג'ורדי אלבה, מיראלם פיאניץ', פרנקי דה יונג, עוסמאן דמבלה, אנטואן גריזמן, ליאו מסי ואנסו פאטי.

התקווה הגדולה, כאמור, היא אנסו פאטי, אולם היום קיבלו אוהדי ברצלונה בשורות שליליות. ילד הפלא נפצע באימון באיזור הירך, ובבדיקות שיערוך בקרוב יתברר משך היעדרותו מהמגרשים. בכל מקרה, נראה שהוא בספק לפתיחת העונה. בינתיים פאטי סוחט מחמאות גם מאנשי ריאל מדריד. "הדברים שאנסו עושה בגיל 17 לא פחות ממדהימים. זו לא רק היכולת שלו בבכורה בנבחרת ספרד, זה גם כל מה שהוא עשה בחודש האחרון של הליגה הספרדית", אמר אקס הבלאנקוס מיצ'ל סלגאדו. "קשה למצוא שחקנים כאלה בכדורגל העולמי כיום. הוא מבריק, ויש לו אישיות של אחד שלא מפחד מכלום. הוא משחק כאילו הוא עונד את סרט הקפטן של ברצלונה כבר 30 או 40 שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully