וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברצלונה מאמינה שחייבים להפריד בין סוארס למסי. רק כך חדר ההלבשה יבריא"

בספרד טוענים: "ברצלונה דוחקת בסוארס לעזוב כי הנוכחות שלו בעייתית עבור מסי. בלעדיו, הוא יתחבר לצעירים". ויקטור ואלדס וגריזמן אופטימיים

ליאונל מסי מגיע לאימון ברצלונה/מתוך טוויטר

לואיס סוארס בדרך החוצה מברצלונה, אבל ייתכן שזה לא רק מסיבות מקצועיות. לפי "אל צ'ירינגיטו", אחת הסיבות לכך שבארסה דוחקת בו לעזוב והסכימה לשחררו כמעט ללא תמורה, היא מערכת היחסים הבעייתית שלו עם ליאו מסי, כביכול. לפי הדיווח, כל הפרטים בעסקת סוארס נסגרו, והוא יחתום בימים הקרובים לשלוש שנים ביובנטוס.

"יש שלוש סיבות לעזיבה של סוארס. הסיבה הראשונה היא מקצועית: בבארסה מאמינים שהסיפור שלו בקבוצה הסתיים ושהוא כבר הרבה מעבר לשיא. הסיבה השנייה היא כלכלית, כי השכר שלו כבר לא מוצדק בגילו וביכולתו. אבל הסיבה העיקרית והכי חשובה - הם מאמינים שחייבים להפריד בין מסי לסוארס כדי לשמור על חדר הלבשה בריא", אמרו בתוכנית הטלוויזיה שמקורה, יש לציין, במדריד. "הם מאמינים שזה חשוב מאוד לשבור את היחסים בין מסי לסוארס. ככה, לדעתם, מסי יהיה יותר טוב ויותר מחובר לקבוצה.

"הם חושבים על טובתו של מסי", הוסיפו. "בברצלונה רואים איך כולם אומרים שמסי מוסר כל הזמן לסוארס, שמסי שמח רק אם סוארס משחק, ועוד ועוד. הם חושבים שסוארס הוא בעיה עבור מסי. אם מסי ייפתח יותר לשחקנים הצעירים והחדשים, חדר ההלבשה יהיה בריא יותר. כולם חושבים שסוארס צריך לעזוב. הם לא אהבו את איך שחדר ההלבשה נראה בשנה האחרונה".

לואיס סוארס, ליאו מסי שחקני ברצלונה. רויטרס
בברצלונה לא אוהבים את מערכת היחסים "הבעייתית". סוארס ומסי/רויטרס

גם אחרי שהודיע על הישארותו בברצלונה, מסי עדיין מטריד את ברצלונה. הפרעוש חזר לאימונים, נפגש עם רונאלד קומאן ומנסה לשדר עסקים כרגיל, בזמן שהקבוצה מתכוננת לפתיחת העונה.

אבל גם שחקני עבר של המועדון וגם שחקניו בהווה עסוקים בשאלה איך תיראה העונה הקרובה של הכוכב הארגנטינאי, שאולץ להישאר במועדון בעל כורחו. "אני חושב שאנחנו עומדים לראות את אחת העונות הטובות בקריירה של מסי", משוכנע ויקטור ואלדס, חברו של מסי בברצלונה לשעבר. "זו תהיה עונה טובה מאוד שלו. הוא מגיע לעונה הזו עם הרבה רצון להוכיח איזה מן שחקן הוא, וזה יעזור לברצלונה. הוא שחקן מכריע ואסור שבארסה תאבד אותו. אני מקווה שהוא יסב לבארסה הרבה רגעי אושר העונה".

למרות זאת, ואלדס מודה שקצת הופתע מהאופן שבו מסי וברצלונה התכתשו בתקשורת. "נפגעתי מחלק מהדברים שנאמרו. סבלתי. אני לא יכול לפקפק בגישה של מסי וגם לא בגישה שלו. אני יודע מה הוא מסמל עבור ברצלונה. זה היה לא קל", אמר.

עוד בוואלה!

ליאונל מסי ישתתף בפרויקט של חברת טכנולוגיה ישראלית למען עיוורים

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
איך שלא יהיה - העונה הזו תהיה מיוחדת. מסי/רויטרס

מי שמקווה לשיתוף פעולה פורה יותר עם מסי בעונה הקרובה הוא אנטואן גריזמן, שאמר אמש: "מערכת היחסים שלי עם מסי בסדר גמור, אנחנו מסתדרים טוב מאוד מחוץ למגרש. זה בדיוק אותו תהליך שעברתי עם קיליאן אמבפה - בהתחלה לא הצלחנו למסור אחד לשני, ולקח לי הרבה זמן לדעת איפה למצוא אותו. כמו עם אמבפה, זה יגיע גם עם מסי. אני לא יכול לחכות לשחק איתו שוב וליהנות על המגרש".

בתוך כך, עסוקה ברצלונה גם בענייני הרכש. למרות הדיווחים אמש ממקורות אמינים למדי על הסיכום בין ברצלונה לממפיס דפאי, במועדון מכחישים ובתקשורת הקטלאנית טוענים שישנה התלבטות מרכזית אחת סביב ההחתמה האפשרית - אם דפאי יצורף, מה יקרה עם אנסו פאטי?

"הדילמה של אנסו", קראה הכותרת של "מונדו דפורטיבו" הבוקר. "בברצלונה יש ויכוח פנימי האם לתת לפאטי את המפתחות כחלוץ תשע, תפקיד שהוא הראה שהוא מסוגל לעשות היטב, או להמר על דפאי", כתבו.

אנסו פאטי ברצלונה. רויטרס
יקבל את המפתחות מקומאן? אנסו פאטי/רויטרס

בברצלונה מתכוננים גם לחזרתו של עוסמאן דמבלה, שחוזר למגרשים אחרי תשעה חודשי היעדרות בשל עוד פציעה. "זה עכשיו או לעולם לא עבור דמבלה", חרצו ב"ספורט" הקטלאני. "דמבלה פותח עונה במטרה להשכיח את הפציעות והבעיות מהעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully