וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורונטו ניצחה את בוסטון וכפתה משחק 7, הקליפרס עלו ל-1:3 על דנבר

עוד מותחן אדיר בפלייאוף: אחרי שתי החטאות על הבאזר של הזמן החוקי וההארכה הראשונה, נורמן פאוול התעלה בהארכה השנייה וסידר לראפטורס ניצחון 122:125. 30 לקוואי ב-85:96 ההגנתי של הקליפרס על דנבר

שחקני טורונטו ראפטורס מתאחדים עם המשפחות שלהם באורלנדו/מתוך הטוויטר של טורונטו ראפטורס

דרמה רודפת דרמה בפלייאוף ה-NBA. הלילה (בין רביעי לחמישי) הבועה באורלנדו סיפקה עוד מותחן גדול, שבסיומו טורונטו כפתה משחק 7 מול בוסטון אחרי שתי הארכות. לאחר מכן הקליפרס ניצחו את דנבר ועלו ליתרון 1:3 בחצי גמר המערב.

משחקי הלילה:

בוסטון - טורונטו 125:122 (הראפטורס השוו ל-3:3 בסדרה)
דנבר - ל.א קליפרס 96:85 (הקליפרס עלו ל-1:3 בסדרה)

נורמן פאוול, טורונטו ראפטורס חוגג. GettyImages
הגיבור המפתיע. נורמן פאוול/GettyImages

בוסטון - טורונטו 125:122 (הראפטורס השוו ל-3:3 בסדרה)

שלל שחקני NBA הגדירו את המשחק הזה כ"קלאסיקה" וכ"משחק הכי טוב בבועה", ולא בכדי: הוא כלל שתי הארכות, מהפכים, אינספור מהלכי קלאץ' ולא פחות משמונה שחקנים ששיחקו 50 דקות ומעלה - הכי הרבה אי פעם במשחק פלייאוף. בסופו של דבר, האלופה שרדה אחרי שהפגינה עצבים מברזל. היא פספסה שתי הזדמנויות להכריע את המשחק על הבאזר: פעם אחת עם החטאה של פסקל סיאקם בשניות הסיום של הזמן החוקי, פעם שנייה עם החטאה של נורמן פאוול בשניות האחרונות של ההארכה הראשונה - אבל גם זה לא שבר אותה.

הגיבור של ההארכה השנייה היה דווקא נורמן פאוול, שקלע לא פחות מ-10 נקודות בחמש הדקות האחרונות, כולל שלשה גדולה 39 שניות לסיום ושתי קליעות עונשין שהגדילו את ההפרש לשלוש. לסלטיקס עוד היתה הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה, אבל מרכוס סמארט החטיא ושלח את הסדרה ההפכפכה למשחק שביעי ומכריע בלילה שבין שישי לשבת. נורמן פאוול היה כאמור האקס פקטור כשסיים עם 23 נקודות, אבל המצטיין היה ללא ספק קייל לאורי, שצלף 33, הוסיף 6 אסיסטים ו-8 ריבאונדים ולא ירד מהפרקט לאורך כל המחצית השנייה ושתי ההארכות. פרד ואנווליט הוסיף 21, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. מנגד, הסלטיקס צלפו 19 שלשות ב-41 אחוזים, ובכל זאת הפסידו. ג'יילן בראון הוביל את רשימת הקלעים עם 31 ו-16 ריבאונדים, ג'ייסון טייטום הגיע ל-29, 14 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, מרכוס סמארט הגיע לטריפל דאבל עם 23, 11 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, ורק קמבה ווקר אכזב עם חמש נקודות בלבד ב-52 דקות.

עוד בוואלה!

לעבור את הקיר: העתיד הלא ידוע של הבאקס אחרי ההדחה מהפלייאוף

לכתבה המלאה

דנבר - ל.א קליפרס 96:85 (הקליפרס עלו ל-1:3 בסדרה)

מאז שחודשו משחקי ה-NBA בבועה באורלנדו, הקליפרס הסתמכו בעיקר על היכולות ההתקפיות המרשימות שלהם. הלילה, לראשונה מזה זמן רב, היתה זו הההגנה שנראתה אימתנית כפי שחשבו שתהיה בתחילת העונה: היא עצרה את ההתקפה השוטפת של הנאגטס על 85 נקודות בלבד, הורידה אותה ל-38 אחוזים מהשדה ו-33 אחוזים מהשלוש, הגבילה אותה ל-19 אסיסטים, ובאופן כללי עשתה הכול כדי להבטיח שהניצחון יהיה של הקליפרס גם ביום התקפי פושר.

הקליפרס אותתו על כוונותיהם כבר ברבע הראשון בו עצרו את ניקולה יוקיץ' וחבריו על 12 נקודות לעומת 26, ואחר כך הדפו כל ניסיון קאמבק מצידם של הנאגטס. קוואי לאונרד שוב נראה כמו MVP עם 30 נקודות, 11 ריבאונדים, 9 אסיסטים, 4 חטיפות ו-שתי חסימות, ולמרות שכל השאר קרטעו התקפית - פול ג'ורג' הסתפק ב-10 נקודות, לו וויליאמס ב-10 - הניצחון הושג בקלות מרשימה. מנגד, דנבר קיבלה 26, 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים מניקולה יוקיץ', אבל לא הרכבה מעבר לזה. ג'מאל מארי שוב התקשה מול ההגנה הקשוחה של הגארדים של הקליפרס, וסיים עם 18 באחוזים חלשים (6 מ-15 מהשדה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully