וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס מבהיר: "אין לי שום כוונה לבקש טרייד". כריס פול יצטרף אליו?

הפרשנים דוחקים באנטטוקומפו "לדרוש יותר או לדרוש לעזוב" אחרי ההדחה, אבל הוא מצהיר אמונים למילווקי: "רוצה לעבור דרך הקיר, לא לעקוף אותו מהצד". כוכב הת'אנדר "החשוד המיידי" לחבור אליו, בודנהולזר יישאר על הקווים?

יאניס אנטטוקומפו הפצוע מברך את חבריו למילווקי אחרי הניצחון על מיאמי/מתוך טוויטר

עוד פלייאוף, עוד אכזבה. העונה של מילווקי הסתיימה הלילה (בין שלישי לרביעי) במפח נפש, עם הפסד 103:94 למיאמי שקבע 4:1 בסדרת חצי גמר המזרח. כמו בעונה שעברה, הבאקס שוב היו הקבוצה הטובה ב-NBA בעונה הסדירה, ושוב גילו את הפער המטריד שמתגלה אצלה בפלייאוף.

אבל עם אשתקד המסע עוד הסתיים בהפסד לטורונטו בגמר המזרח אחרי שכבר היתה ביתרון 0:2 בסדרה, הפעם ההדחה בחצי הגמר מול מיאמי לא מותירה מקום לספק: הבאקס זקוקים לשינויים נרחבים כדי באמת לאיים על האליפות. השאלה הגדולה היא, מן הסתם, האם יאניס אנטטוקומפו יסכים להמשיך.

השמועות סביב ה-MVP הולכות וגוברות: היה כבר מי ששידך אותו לגולדן סטייט, אחרים דיברו על האפשרות שיצטרף לאותה מיאמי שהדיחה אותו כעת, ובאופן כללי יותר ויותר אנשי NBA החלו לבחון ברצינות את האפשרות שינסה למצות את האופציות שלו מחוץ למילווקי.

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס, מברך את שחקני מיאמי היט. GettyImages
לא מרים ידיים. יאניס אחרי ההדחה/GettyImages

אחרי המשחק הלילה, יאניס שמסיים חוזה בסוף העונה הבאה, הבהיר שאין לו שום כוונה לבקש טרייד או לעבור לקבוצה אחרת בקרוב, אחרי שכבר הצהיר בעבר שהיה שמח להישאר במילווקי עד סוף הקריירה. "אני לא עוזב. זה לא קורה, פשוט לא", אמר לכריס היינס ב"יאהו". "יש כאלה שרואים קיר ומנסים לעקוף אותו מהצד. אני אחד שמנסה לעבור דרכו. אנחנו צריכים להיות טובים יותר כקבוצה, טובים יותר כאינדיבידואלים, ולחזור כמו שצריך לעונה הבאה".

להצהרה של יאניס יכולות להיות שתי משמעויות: או שיחתום הקיץ על חוזה סופר מקס במילווקי לחמש שנים עם שכר כולל שנע סביב 254 מיליון דולר, או שימשיך עד סוף העונה בחוזה הנוכחי וישאיר את עתידו פתוח. בארצות הברית היה כבר מי שאפילו דיבר על האפשרות שתקדים אנתוני דייויס, שישב ביציע בעונתו האחרונה בניו אורלינס עד שקיבל את מבוקשו והועבר בטרייד ללייקרס, ישוכפל. אבל כאמור, יאניס נשמע אחרת לגמרי.

"אם לזכות באליפות היה דבר קל, כל אחד היה עושה את זה", הוסיף אנטטוקומפו. "הפסדנו. הודחנו. כולם ראו את זה. זה מאכזב, אבל מה אנחנו הולכים לעשות עם זה? אנחנו הולכים להמשיך לעבוד. אני בוטח בחבריי לקבוצה, ומבין שהמסע הזה אמור להיות קשה".

עוד בוואלה!

מיאמי גברה על מילווקי ועלתה לגמר המזרח, לברון ג'יימס שבר שיא ליגה בניצחון על יוסטון

לכתבה המלאה
יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס. GettyImages
תקדים אנתוני דייויס יחזור על עצמו? לא אם תשאלו אותו. יאניס/GettyImages

יאניס, שהחמיץ את המשחק המכריע הלילה בשל פציעה, עשה הכל כדי לשחק. כשלא שיחק, ניסה לשמור על רוח חיובית עד כמה שניתן גם על תקן מעודד מהספסל. "לכל אחד יש את התפקיד שלו. כשאני רואה את אחי ת'נאסיס מעודד את החבר'ה כל הזמן, בלי הפסקה, גם כשהוא לא משחק, אני מבין שאין ביני לבינו שום הבדל. זו קבוצה שאעשה הכל כדי שתנצח כמה שיותר משחקים".

הפרשנים כבר טוענים שגם אם יאניס יישאר, הוא חייב לדרוש מהבאקס יותר. "זה הזמן בשביל יאניס לדרוש יותר, או לדרוש החוצה", כתב ג'ונתן צ'ארקס ב"דה רינגר". "הוא לא יכול להרשות לעצמו לחכות עוד שנה ולקוות שיהיה טוב יותר. כדי לזכות באליפות, הוא חייב לפעול עכשיו". במאמר הועלתה האפשרות שהמאמן מייק בודנהולזר, שספג לא מעט ביקורות על תפקודו בפלייאוף, הוא לא האיש המתאים כדי לקחת את מילווקי צעד אחד קדימה.

"למאמן ב-NBA יש סמכות עד כמה שהכוכב של הקבוצה מוכן לתת לו אותה", מסביר צ'ארקס. "לברון ג'יימס ביקש פעם מדיוויד בלאט לשרטט מהלך אחרון בפלייאוף, ואחר כך רמס אותו מול התקשורת. הוא לא חשב שהוא ראוי, ולמרות שזה לא הגיע לבלאט, הוא סיים את תפקידו מהר למדי. הוא לא הרוויח את האמון של בלאט. יאניס יכול להחליף את בודנהולזר אם הוא רוצה. מול מיאמי, הוא ראה איך נראית קבוצה מאומנת היטב. יש לו את הכוח לדרוש כל דבר שירצה, והגיע הזמן שלו להשתמש בו".

יאניס אנטטוקומפו עם מאמן מילווקי באקס מייק בודנהולזר. GettyImages
ידרוש שינוי על הקווים? אנטטוקומפו עם בודנהולזר/GettyImages

דבר אחד ברור: בין אם האיש שיעמוד על הקווים יהיה בודנהולזר או מישהו אחר, יאניס זקוק לכוכב נוסף לצידו כדי לעבור את המחסום המקצועי והמנטלי שלו בפלייאוף. בארצות הברית כבר בחנו את האפשרויות, ולפי מארק סטיין "קבוצות יריבות מאמינות שמילווקי תבדוק את האפשרות לטרייד על כריס פול - אם אוקלהומה סיטי תחליט שהוא זמין".

אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN הגביר את השמועות כשכתב ש"עם הרווחים המופחתים סביב נגיף הקורונה, יש סימן שאלה סביב השאלה עד מתי הת'אנדר ימשיכו עם השחקנים הוותיקים שלהם לפני שיעברו לבנייה מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully