וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי גברה על מילווקי ועלתה לגמר המזרח, לברון ג'יימס שבר שיא ליגה בניצחון על יוסטון

אנטטוקומפו הפצוע ראה מהצד את חבריו מסיימים עוד עונה בצורה מאכזבת עם הפסד 103:94 להיט ו-4:1 בסדרה. הלייקרס גברו 102:112 על הרוקטס ועלו ל-1:2, לברון רשם שיא ליגה לניצחונות בפלייאוף

יאניס אנטטוקומפו הפצוע מברך את חבריו למילווקי אחרי הניצחון על מיאמי/מתוך טוויטר

מיאמי העפילה הלילה (בין שלישי לרביעי) לגמר המזרח, אחרי שגברה על מילווקי והשלימה עליה ניצחון 1:4 בסדרת חצי הגמר. ג'ימי באטלר שוב סחף את המדורגת חמישית לניצחון, בעוד יאניס אנטטוקומפו צפה מהצד בחבריו נכנעים ושוב מסיימים עונה בצורה מאכזבת. במשחק השני של הלילה נפגשו לוס אנג'לס לייקרס ויוסטון למשחק שלישי בסדרה, ולברון ג'יימס הוליך את חבריו לעוד ניצחון, עם עוד שיא ליגה.

משחקי הלילה
מיאמי - מילווקי 94:103 (ההיט השלימו 1:4 בסדרה)
ל.א לייקרס - יוסטון 102:112 (הלייקרס עלו ליתרון 1:2 בסדרה)

* אוקלהומה סיטי הודיעה שמאמן הקבוצה בילי דונובן סיים את דרכו ב"החלטה משותפת של שני הצדדים", כדברי הת'אנדר. אוקלהומה סיטי, שהודחה אחרי שבעה משחקים מול יוסטון בסיבוב הראשון, נבנית מחדש, ותעשה זאת ללא דונובן שסיים חוזה.

יאניס אנטטוקומפו שחקן מילווקי מאחל בהצלחה לשחקני מיאמי היט אחרי ההפסד בסדרה. GettyImages
סיים עוד עונה עם הפסד. יאניס מברך את המנצחים/GettyImages

מיאמי - מילווקי 94:103 (ההיט השלימו 1:4 בסדרה)

45 דקות לפני המשחק מילווקי החליטה שלא לסכן את יאניס אנטטוקומפו, שסובל מפציעה בקרסולו. היווני ניסה לעודד את חבריו מהספסל, ואומנם מילווקי פתחה טוב והוליכה בפער דו ספרתי ברבע הראשון, אבל מפיגור 28:15 מיאמי הגיבה בריצת 9:30. הבאקס עוד הצליחו לחזור שוב, אבל משם ההיט השתלטו על המשחק ושמרו על פער בטוח עד לסיום, כדי להפוך למדורגת הכי נמוכה שמגיעה לגמר המזרח מאז שהניקס עלו לגמר ב-1999 מהמקום השמיני. מיאמי מחכה למנצחת בין בוסטון לטורונטו.

ג'ימי באטלר שוב הוליך את מיאמי יחד עם גוראן דראגיץ' (17 נקודות כל אחד), וההיט לראשונה בגמר מאז 2014, ובאטלר בגמר לראשונה בקריירה. "זה נהדר, אבל לא זאת המטרה", אמר באטלר, "אנחנו רוצים לקחת את 'זה'. רוצים אליפות, ובזה אנחנו מרוכזים". ג'יי קראודר (16), טיילר הירו (14), באם אדבאיו (13) וקלי אוליניק (12) השלימו ערב מרגש להיט.

מנגד, מילווקי, שסיימה את העונה הרגילה עם המאזן הטוב בליגה (17:56), שוב מסיימת פלייאוף מאכזב. קריס מידלטון (23), ברוק לופז (15 ו-14 ריבאונדים), דונטה דיווינצ'נזו (17) ניסו, אבל הבאקס כנראה יצטרכו להסתפק העונה בתואר שני רצוף ל-MVP ליאניס, וזיכרון מתוק מהרגע שבו החליטו להחרים את משחק הפלייאוף כמחאה ולעשות היסטוריה. "אתה תמיד רוצה לעמוד בציפיות", אמר בסיום המאמן מייק בודנהולצר, "אבל עם מערכת היחסים פה, האופי, מה שהחבורה הזאת עשתה... היה נהדר לעשות הכול, אבל אם אני צריך לבחור דבר אחד, הייתי בוחר להיות עם הקבוצה בעלת האופי, שעמדה מאחורי העקרונות שלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ג'ימי באטלר שחקן מיאמי היט מול מילווקי באקס. GettyImages
נחוש וממוקד. באטלר/GettyImages
גוראן דראגיץ' מול ברוק לופז, מיאמי היט אחרי הניצחון על מילווקי באקס. GettyImages
היה כיף, נתראה בשנה הבאה, אנחנו ממשיכים. דראגיץ' מול לופז/GettyImages

ל.א לייקרס - יוסטון 102:112 (הלייקרס עלו ליתרון 1:2 בסדרה)

לברון ג'יימס הפך הלילה רשמית לכדורסלן עם הכי הרבה ניצחונות בפלייאוף (162) אחרי שעבר את דרק פישר, ובנוסף לציון הדרך קלע 36 נקודות (13 מ-23 מהשדה), הוסיף 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 חסימת, ושוב הוליך את חבריו לניצחון, שני ברציפות, שמחזיר את היתרוןן בסדרה ללייקרס אחרי שהפסידו במשחק הראשון. גם הלילה הוא נעזר באנתוני דייויס שקלע 26 נקודות (יחד עם 15 ריבאונדים ו-6 אסיסטים) - אבל מי ששוב היה האקס פקטור עבור המנצחים הוא רייג'ון רונדו, שכמו במשחק הקודם, שוב עלה מהספסל ונתן תרומה נהדרת. הלילה "פלייאוף רונדו" לא רק ניהל את המשחק אלא גם להט מבחינה התקפית, כשקלע 21 נקודות באחוזים מפתיעים - 8 מ-11 מהשדה, 3 מ-5 מהשלוש, כשלכל זה הוסיף גם 9 אסיסטים ב-30 דקות.

לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס מול ג'יימס הארדן יוסטון רוקטס. GettyImages
קטלני. לברון/GettyImages
רייג'ון רונדו לוס אנג'לס לייקרס מול יוסטון רוקטס. GettyImages
בזמן הנכון. פלייאוף רונדו/GettyImages
ג'יימס הארדן יוסטון רוקטס מול הלייקרס. GettyImages
נעלם ברבע האחרון. הארדן/GettyImages

מבחינת הלייקרס המפתח שוב היה בהגנה, כשהצליחו לעצור את יוסטון על 38 נקודות בלבד במחצית השנייה, כולל שמירה יעילה על ג'יימס הארדן. הרוקטס עוד הוליכו 84:85 בפתיחת הרבע האחרון, אבל משם הלייקרס יצאו לריצת 2:15 קטלנית. אומנם הארדן הצליח לסיים עם 33 נקודות (9 אסיסטים, 9 ריבאונדים), אבל לא היה פקטור במחצית השנייה: לרבע הרביעי הלייקרס והרוקטס עלו בשוויון 82:82, אבל ב-12 הדקות האחרונות הארדן קלע רק 4 עם 1 מ-3 מהשדה. ראסל ווסטברוק קלע 30 נקודות לרוקטס (יחד עם 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים), ג'ף גרין הפתיע עם 16, אבל פי ג'יי טאקר (3) ואריק גורדון (10) מעט אכזבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully