וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA מעריכים שיאניס יישאר במילווקי, אבל הקליפרס כבר זוממים עליו

הבאקס יציעו לכוכב חוזה היסטורי, אולם בארה"ב כבר משרטטים את רשימת המועמדות לפתות אותו: גם דאלאס וטורונטו בפנים

יאניס אנטטוקומפו הפצוע מברך את חבריו למילווקי אחרי הניצחון על מיאמי/מתוך טוויטר

24 שעות לאחר ההדחה המשפילה מהפלייאוף, וכולם עוסקים בשאלה מהותית אחת: מה יעלה בגורלו של יאניס אנטטוקומפו? כוכבה הגדול של מילווקי אמנם התעקש שהוא לא מתכוון לעזוב לאחר ה-4:1 שחטפו הבאקס ממיאמי בסיבוב השני, אולם בארצות הברית לא פוסלים תרחישים אחרים.

לפי "דה רינגר", הבאקס לא יחכו עד שחוזהו של הגריק פריק יסתיים בקיץ 2021, ויציעו לו בקרוב הארכת חוזה היסטורית בשווי 247 מיליון דולר לחמש שנים. אם יסרב, לא מן הנמנע שמילווקי תיאלץ לשקול להעבירו בטרייד, אחרת תאבד אותו בחינם עם תום העונה הבאה.

כרגע, ההערכות בליגה הן שאנטטוקומפו ימשיך בשורות הקבוצה שבחרה בו בדראפט. אבל לפי "דה רינגר", מיאמי כבר זוממת עליו, והיא לא היחידה - גם גולדן סטייט, טורונטו ודאלאס בתמונה, ואפילו הקליפרס. "מספר גורמים בליגה טוענים שהקליפרס ירדפו אחרי יאניס. אחד מהם סיפר שאנטטוקומפו מעריץ את דוק ריברס".

שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטקומפו. GettyImages
הכל פתוח. יאניס/GettyImages

בכתבה שעסקה בעתיד המועדון ניתחו גם את שוק השחקנים החופשיים והגיעו למסקנה שלמילווקי קשה יהיה להתחזק. פרד ואנווליט שעתיד להיות שחקן חופשי נמצא הרחק ממה שהבאקס יוכלו לשלם, וכך גם גוראן דראגיץ' שחוזהו במיאמי מסתיים. על כן, מילווקי צפויה לנסות לעבות את הסגל דרך טריידים, אולם אין לה נכסים של ממש בהנחה שלא תיפרד מכריס מידלטון, ברוק לופז או אריק בלדסו.

מי שבכל זאת הוזכר כמועמד הוא כריס פול, שככל הנראה יעזוב את אוקלהומה סיטי שרוצה להמשיך להיבנות מחדש. במקרה כזה, חבילה של בלדסו, ג'ורג' היל, דונטה דיבנצ'נזו ודי ג'יי ווילסון יכולה להספיק מבחינה חוזית, אבל לא ברור האם הת'אנדר ירצו לקחת על עצמם את כל החוזים הללו. גם פילדלפיה שוקלת לנסות ולחזר אחר הרכז הוותיק, וכמוה גם ניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully