וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפט ה-NBA יידחה בחודש, סטיב נאש הוצג בברוקלין

לידיעת אבדיה: האירוע ככל הנראה ייערך ב-18 בנובמבר. המאמן החדש של הנטס ענה לביקורות ("יכול להיות שדילגתי על התור, אבל לא הגעתי משום מקום"), בקי האמון מועמדת לאינדיאנה

יאניס אנטטוקומפו הפצוע מברך את חבריו למילווקי אחרי הניצחון על מיאמי/מתוך טוויטר

עידן חדש בברוקלין: סטיב נאש הוצג הערב (רביעי) כמאמנה החדש של ברוקלין ודיבר בין היתר על הביקורות שהופנו כלפיו וכלפי המועדון כשקיבל את הג'וב. "כאנשים לבנים אנחנו צריכים להבין שנהנינו מפריבילגיות בזכות צבע העור שלנו", הודה. "לחברה שלנו יש עוד דרך ארוכה ללכת. אני לא משוכנע שהדוגמא הזו מתאימה לנושא הזה, אבל אני מודע לכך ואנחנו מחויבים לדבר על זה".

נאש הוסיף ואמר: "יכול להיות שדילגתי על התור, למען האמת, אבל הנהגתי קבוצות NBA במשך 20 שנה וזה יוצא דופן, זה לא כאילו הגעתי משום מקום, לא להרבה אנשים היו קריירות כמו שלי בליגה. הכל קרה די מהר, פניתי לשון מארקס בשלב מסוים של הקיץ וזו הזדמנות יוצאת דופן עם סגל יוצא דופן. הטיימינג הוא פנטסטי".

על שיתוף הפעולה עם קיירי אירווינג אמר אחד הרכזים המלהיבים בתולדות המשחק: "קיירי אחד השחקנים האהובים עלי בכל הזמנים. להיות יכול לאמן אותו זו זכות גדולה. רמת הכישרון שלו פשוט מדהימה. יש לנו מערכת יחסים עוד מהעונה הראשונה שלו בליגה, ואני נרגש להמשיך אותה ולראות אותו מציג את הגדולה שלו על הפרקט".

גם אינדיאנה מחפשת שינוי על הקווים. לפי ESPN, עוזרת המאמן של סן אנטוניו בקי האמון נחשבת לאחת המועמדות המובילות להיכנס לנעליו של נייט מקמילן שסיים במפתיע את תפקידו לאחר ההדחה מהפלייאוף. גם דייב ייגר הוזכר, וכמוהו מספר עוזרי מאמנים ברחבי הליגה.

לפי אדריאן ווז'נראוסקי מ-ESPN, בליגה החליטו לדחות את הדראפט בחודש. לאחר הדחייה המקורית עקב הקורונה נקבע תאריך היעד ל-16 באוקטובר, אולם כעת הוחלט להזיזו חודש קדימה, ככל הנראה ל-18 בנובמבר. "זה יאפשר למחנות הכנה ויותר זמן לאסוף מידע על המועמדים", נטען, וכך גם הקבוצות יוכלו לדעת באופן ברור יותר את מצב תקרת השכר לקראת עונת 2020/21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully