וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פנרבחצ'ה ירדה מערן זהבי", מאמן האנובר: "אנחנו לא מעוניינים בו"

בטורקיה טוענים שהכוכב הישראלי לא יגיע לקבוצת הפאר, בין היתר בשל דרישות השכר, חוסר ההתלהבות של המאמן וגם הפוסט באינסטגרם, אותו לא אהבו בלשון המעטה. מאמן האנובר קנאן קוצ'אק הכחיש את הדיווחים

מנור סולומון במסיבת עיתונאים לאחר משחקה של נבחרת ישראל בסקוטלנד/דוברות ההתאחדות לכדורגל

השמועות בנוגע לעתידו של ערן זהבי נמשכות. בתקשורת הטורקית מדווחים היום (רביעי) כי כוכב נבחרת ישראל כבר לא יגיע לפנרבחצ'ה, חרף ההערכות כי כבר היה עם רגל וחצי במועדון.

מדוע? לפי העיתונאי הטורקי סרקן אקויון, ההחלטה הסופית היתה של מאמן פנרבחצ'ה ארול בולוט, שניהל שיחות עם ההנהלה והעדיף אופציות אחרות. עוד נטען כי בולוט היה מוכן להחתים את הכוכב הישראלי כל עוד ירוויח משכורת של 2 מיליון יורו לעונה, בעוד במהלך המגעים זהבי דרש 2.5 מיליון יורו לעונה. אקויון הוסיף ודיווח כי פנרבחצ'ה כלל לא הגישה לזהבי הצעה רשמית.

גם באתר TRT ספורט הצטרפו לדיווחים של יתר גופי התקשורת במדינה, וכתבו בשעות אחר הצהריים: "פנרבחצ'ה הודתה לסוכן של השחקן, והצהירה כי לא תגיש לו הצעה".

העיתונאי אחמט קונאנץ' טען כי לא רק חוסר ההתלהבות של בולוט הכריעה, כי אם גם דרישות השכר של זהבי וההתנהלות שלו ברשתות החברתיות - בפרט הפוסט המדובר בו הבטיח להצטרף לפנרבחצ'ה אם יקבל 500 אלף תגובות. באתר BBO ספורט הוסיפו וטענו כי זהבי ואנשים "ניצלו את העניין של פנרבחצ'ה" ברשתות החברתיות למטרות שונות, בין היתר כדי לעורר עניין בקבוצות אחרות ברחבי היבשת.

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. דני מרון
ימשיך לחפש קבוצה חדשה. זהבי/דני מרון

זהבי אף נקשר בימים האחרונים להאנובר, מליגת המשנה הגרמנית, אולם היום טען המאמן קנאן קוצ'אק: "הדיווחים לפיהם אנחנו מעוניינים בזהבי לא נכונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully