וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אדי גוטליב חתם בקבוצה לעונה, "מאמין שאפשר לעשות דברים יפים"

9.9.2020 / 12:40

הבלם בן ה-28 חוזר לקנדציה שנייה במועדון בו שיחק בשנים 2015-2019 לאחר שבשנה החולפת שיחק באורנבורג מהליגה הרוסית: "זה הזמן להתרכז במשימות שלנו בהמשך ולהמעיט בדיבורים. יאללה הפועל"

ניר קלינגר מדבר אחרי ההפסד למכבי פתח תקוה/דוברות הפועל תל אביב

אדי גוטליב חוזר להפועל תל אביב. לאחר משא ומתן של כמה שבועות חתם היום (רביעי) הבלם, שכבר שיחק במועדון בשנים 2015-2019, לעונה אחת בקבוצה של ניר קלינגר. למעשה, גוטליב ייכנס לנעליו של אוראל דגני במרכז ההגנה של האדומים, לאחר שמי ששימש כקפטן הקבוצה בשנים האחרונות עזב לבית"ר ירושלים. גוטליב חוזה להפועל תל אביב לאחר ששיחק בעונה החולפת באורנבורג מהליגה הרוסית, עמה ירד לליגה השנייה בתום העונה.

שחקן הפועל תל אביב, אדי גוטליב. אדריאן הרבשטיין
חוזר לקדנציה שנייה בהפועל תל אביב. אדי גוטליב/אדריאן הרבשטיין

גוטליב אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחזור למועדון שכבר מזמן הוא הרבה יותר מבית עבורי. התגעגעתי לאנשים בהפועל, לאוהדים ולדשא. יש לקבוצה ולי עוד הרבה עבודה לקראת העונה הארוכה שלפנינו - ואני מאמין שאפשר לעשות בה דברים יפים. אני רוצה להודות למשה וניר על האמונה בי. זה הזמן להתרכז במשימות שלנו בהמשך ולהמעיט בדיבורים. יאללה הפועל".

גוטליב (28) החל את הקריירה שלו בבוגרים של הפועל עכו בשנת 2011. הבלם שיחק ארבע עונות במדי הקבוצה הצפונית לפני שעבר ב-2015 להפועל תל אביב. במהלך הקדנציה הראשונה במועדון ידעו היחסים בין השחקן לקבוצה עליות ומורדות, כשבשלב מסויים ביקש גוטליב להשתחרר מהמועדון ואף החרים אימונים. בסופו של דבר, חזר השחקן לאימונים ושב יחד עם הפועל תל אביב לליגת העל בעונת 2017/18 לאחר עונה אחת בליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully