וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופטת הקו שנפגעה מדג'וקוביץ' סופגת איומים על חייה: "בקרוב תצטרפי לבנך המת"

בתקשורת הסרבית חשפו את פרטי האינסטגרם של לורה קלארק, אחרי שמארגני אליפות ארה"ב בחרו שלא לפרסם את שמה. דג'וקוביץ' למעריציו: "היא לא עשתה שום דבר רע"

נובאק דג'וקוביץ' הורחק והודח מאליפות ארה"ב/וידאו: רויטרס, עריכה: ניר חן

הדבר שהמדורג ראשון בעולם, נובאק דג'וקוביץ', היה רוצה יותר מכל הוא שהאירוע שבו היה מעורב, כששיגר כדור במהלך משחק לצווארה של שופטת הקו ובעקבות זאת נפסל מאליפות ארצות הברית, היה שהפרשה תדעך. סביר להניח שבעוד מספר ימים הפרשה אכן הייתה דועכת, אך הודות למעריציו של הסרבי, נראה שהיא תישאר בכותרות עוד שבועות ארוכים.

אותה שופטת קו, לורה קלארק, ספגה מאז התקרית מאות איומים על חייה ברשתות החברתיות. "מארגני התחרות החליטו שלא לחשוף את שמה של קלארק, אבל בתקשורת הסרבית פרסמו את חשבון האינסטגרם שלה מה שהוביל למאות קללות ואיומים על חייה ביומיים האחרונים", נכתב בתקשורת האמריקאית.

"תודה לכולכם על הודעות החיזוק", כתב דג'וקוביץ' למעריציו ברשתות החברתיות, כדי שאלו יחדלו מלתקוף אותה. "בבקשה תחשבו גם על השופטת שנפגעה מהכדור. היא לא עשתה שום דבר רע וגם היא זקוקה לתמיכה שלכם. אני מבקש מכם לכבד אותה, במיוחד בתקופה הזו. מכאן נתחזק ונגדל, ונתגבר על כל מכשול. אוהב, נובאק".

נראה שדבריו של הסרבי לא ממש עזרו. "אחד הגולשים כתב לה: 'אל תדאגי, בקרוב תצטרפי אליו' כשהוא מתייחס לבנה שמת בגיל 25 בתאונת אופניים", הוסיפו בדיווח. "גולש אחר השיב לו 'אהאהאה, כןןןן, כןןןן".

חשבון האינסטגרם של קלארק קיים מ-2011, ומאז נראה שהיא עלתה מאות תמונות. מעריציו של דג'וקוביץ' הגיבו כמעט על כל אחת מהתמונות שהיא העלתה במרוצת השנים, עם קללות ואיומים נוספים על חייה. "את יכולה לשתות ליטרים של אלכוהול אבל לא יכולה לשרוד מכה קטנה מכדור? תתביישי לך", כתב גולש נוסף על תמונה שבה היא נראית אוחזת בבקבוק יין.

הרגע הדרמטי וחסר התקדים הזה קרה לקראת סיומה של המערכה הראשונה בשמינית הגמר מול הספרדי פאבלו קרניו בוסטה, לאחר שהסרבי המדורג 1 בעולם חבט בכדור שפגע בגרון של שופטת הקו. הטורניר עצמו הוציא הודעה לפיה דג'וקוביץ' יאבד את כל נקודות הדירוג שצבר בטורניר, יישלל ממנו כל פרס כספי שהיה אמור להרוויח מעצם העלייה לשמינית הגמר וייתכן כי יושת עליו קנס נוסף. בנוסף, הסרבי עזב את המתחם בלי להתייצב למסיבת עיתונאים, מה שצפוי לעלות לו בכמה אלפי דולרים נוספים.

דג'וקוביץ' הוא הטניסאי החמישי בהיסטוריה שמורחק מטורניר גרנד סלאם בעידן הפתוח. קדמו לו ג'ון מקנרו באליפות אוסטרליה ב-1990, קארסטן ארינס ברולאן גארוס 1995, ג'ף טרנגו בווימבלדון 1995 ושטפן קובק ברולאן גארוס 2000.

מספר שעות לאחר התקרית, הגיב הסרבי בחשבון האינסטגרם שלו: "כל התקרית הזו הותירה אותי עצוב ומרוקן. בדקתי את שופטת הקו והיא אמרה שהיא בסדר, תודה לאל. אני מצטער מאוד שגרמתי לבלגן הזה. זו לא היתה כוונתי. אשר לפסילה, אני צריך לעבוד על האכזבה שלי ולהפוך אותה לגדילה שלי כאדם וכשחקן. אני מתנצל בפני אנשי הטורניר על התנהגותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully