וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "איינבינדר שחקן הרכב, קפטן. שיפתרו את זה"

8.9.2020 / 9:10

הצוות המקצועי של בית"ר ירושלים הבהיר את עמדתו ומקווה שגרסיה יישאר. ההצעה של א.א.ק אתונה נדחתה, אימו של אוקמפוס תצטרף אליו בישראל. אוחנה ישותף במשחק האימון נגד הנוער של הפועל ראשון לציון

סלובודן דראפיץ' חוזר לבית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים היו מרוצים מאוד אתמול (שני) אחרי השלמת עסקת סנטיאגו אוקמפוס, זאת לאחר שבימים האחרונים היה מתח גדול בגזרה הזו. בסוף השבוע הודיעו השחקן ואביו שהם לא מתכוונים להגיע בשלב זה לישראל ולכן גויסו כמה אנשים לשכנעו אחרת, ביניהם דיוגו ורדאסקה.

לבסוף הפרגוואי בן ה-18 התרצה וביום שבת בלילה חתם על ההסכם. אחרי שאתמול נסגרו כל הפרטים גם מול יובנטוס, בבית"ר היו יכולים לברך על המוגמר. בבירה יודעים שאוקמפוס הוא שחקן צעיר ולא רוצים להפעיל עליו לחץ, כך שייתכן מאוד שהוא יהיה "הזר השישי" בחלק מהמשחקים. הוא יגיע לישראל עם אמו, שתשהה איתו בתקופה הקרובה ותסייע לו בזמן ההתאקלמות.

סנטיאגו אוקמפוס מצטרף לבית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ורדאסקה עזר לשכנע. אוקמפוס/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

אתמול ערכה הקבוצה אימון כפול והיום היא תקיים משחק אימון נגד קבוצת הנוער של הפועל ראשון לציון, שבמדיה ישחקו גם שחקני הבוגרים שלא שותפו אתמול במחזור השני בליגה הלאומית. מיכאל אוחנה אמור לקבל דקות משחק ראשונות מאז נפצע.

המטרה העיקרית מבחינת הצוות המקצועי במשחק היום תהיה לתרגל כמה שיטות משחק, בראשן מערך של 4-4-2 יהלום המועדף של סלובודן דראפיץ' שי ברדה. אם שלומי אזולאי יעזוב, בית"ר תהיה צריכה לצרף שני חלוצים על מנת להתמיד בשיטה הזו לאורך תקופה ארוכה. עדיין לא ברור אם לקבוצה יהיה מקום לחלוץ זר, כשהמטרה היא קודם כל להחתים קשר אחורי זר.

מצבת הזרים תלויה כמובן גם בעתידו של ליוואי גרסיה. א.א.ק אתונה מציעה דמי השאלה בגובה חצי מיליון יורו ואופציית רכישה של שני מיליון, כשהיא מסכימה שבית"ר תקבל גם 30 אחוז מהמכירה הבאה. בגלל שהמועדון מהבירה יקבל רק 50 אחוז ממכירה של הטרינידדי (50 אחוז נוספים מגיעים לגרסיה וסוכניו), כרגע ההצעה היוונית נתקלה בסירוב. אם א.א.ק תעלה את ההצעה שלה לאזור ה-4 מיליון יורו, ייתכן שהעסקה תצא לפועל.

בצוות המקצועי מאוד רוצים שגרסיה ימשיך וכך גם לגבי דן איינבינדר. בשיחות סגורות בימים האחרונים, אמר דראפיץ': "איינבינדר הוא שחקן להרכב, זה קפטן. צריך לפתור את זה". המאמן הטרי זוכר היטב כיצד בקדנציה הקודמת שלו בבית"ר הוא נאלץ להסביר מדי שבוע מדוע עומר אצילי לא בסגל ולא רוצה להגיע לסיטואציה דומה.

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים: סנטיאגו אוקמפוס נרכש מיובנטוס וחתם לשלוש שנים

לכתבה המלאה
דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
דראפיץ' וברדה רואים בו שחקן מפתח. איינבינדר/דני מרון

לגבי אנטואן קונטה, בבית"ר ממשיכים להיזהר איתו על מנת שלא ייפצע, כאשר המטרה היא לסיים את ההתקשרות עמו בכל דרך עד לתום חלון ההעברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully