וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזואה הושעה ממשחק אימון והתנצל: "לוקח אחריות על המעשה"

8.9.2020 / 14:50

הפורטוגלי פרסם התנצלות לאחר שקילל את אליניב ברדה: "אין הצדקה למה שעשיתי". במועדון יסתפקו בהשעיה מהמשחק מול בני יהודה (18:00) ובקנס כספי, והוא יחזור לאימונים ביום חמישי. גל לוי סובל מקרע ברצועה הצולבת ללא פגיעה במיניסקוס

מנור סולומון במסיבת עיתונאים לאחר משחקה של נבחרת ישראל בסקוטלנד/דוברות ההתאחדות לכדורגל

בהפועל באר שבע לא מתכוונים להעצים את האירוע המשמעתי החמור שהיה אתמול (שני) באימון הערב עם ז'וזואה שקילל את אליניב ברדה ובשלב הזה יסתפקו בקנס כספי והשעיה רק ממשחק האימון מול בני יהודה הערב (18:00). בבאר שבע מבינים, לפחות לעת עתה, כי מדובר בשחקן הכי חשוב של הקבוצה שבדרך כלל מאוד מסור ומחוייב למועדון ולכן לא רוצים לשבור את הכלים ולהוביל לפיצוץ ממנו אין דרך חזרה.

אף שמדובר באירוע חריג בכל קנה מידה בו שחקן מקלל איש צוות ועוד בתפקיד של עוזר מאמן, אין כוונה להרחיק לכת ולהחליט על פרידה מהקשר המצטיין, והמועדון הודיע: "הבוקר נקרא ז'וזואה לשיחה עם מנכ"ל המועדון, אסי רחמים. הובהר לשחקן כי מעשיו אינם מקובלים ולא יעברו לסדר היום במועדון. השחקן יתנצל בפני הקבוצה והצוות המקצועי ויקנס בגין התנהגותו. בין היתר, הוחלט שהשחקן לא ישתתף במשחק האימון היום, יתאמן בנפרד עם מאמן הכושר וישוב לאימונים ביום חמישי".

מעט לאחר הודעת המועדון פרסם ז'וזואה הודעה בחשבון האינסטגרם שלו: "הבוקר נקראתי לשיחה עם אסי רחמים והובהר לי כי מעשיי אינם מקובלים ולא יעברו לסדר היום במועדון. אני לוקח אחריות על המעשה, אתנצל בפני אליניב, בפני הקבוצה והצוות על המעשה שלי ואשלם קנס כספי. בין היתר, הוחלט שהיום לא אשתתף במשחק האימון ואתאמן בנפרד עם מאמן הכושר. שום דבר, גם לא הרצון לנצח בכל מחיר והתשוקה למשחק, לא מצדיקים את מה שעשיתי. אני מצר על כך ורוצה להתרכז רק באתגרים הרבים שעומדים בפנינו כבר בימים הקרובים".

הסטורי של זוסואה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
לקח אחריות. הסטורי של ז'וזואה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

באר שבע הודיעה שגל לוי, שנפצע בשבוע שעבר במהלך משחק אימון, עבר בדיקת MRI שגילתה קרע ברצועה הצולבת ללא פגיעה במיניסקוס. מהקבוצה נמסר שהצוות הרפואי והשחקן יחליטו יחד על המשך הטיפול.

מעבר לכך ליוסי אבוקסיס מסדר פצועים לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון. ביממה האחרונה נעדרו מהאימונים שון גולדברג ונאור סבג בגלל פציעות בקרסול והם הצטרפו לרמזי ספורי וגל לוי שלא מתאמנים כבר זמן רב יותר. גולדברג וסבג בספק גדול למשחק מול מכבי חיפה.

הם גם ייעדרו ממשחק האימון שייערך הערב מול בני יהודה באצטדיון באשקלון ושמטרתו בין היתר להריץ את החלוץ ג'ונתן אגודלו שצפוי להיות בסגל עם חזרת הליגה מהפגרה בסוף השבוע הקרוב. החלוץ הקולומביאני שיחק כבר במשחק האימון שנערך ביום שישי האחרון מול קבוצת הנוער ובהפועל באר שבע בונים עליו גם למשחק מול לאצ'י בשבוע הבא במסגרת מוקדמות הליגה האירופית. מי שעוד ייעדרו ממשחק האימון מול בני יהודה הם תומר יוספי ורותם חתואל שישחקו עם הנבחרת האולימפית בנוף הגליל במקביל.

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
לא מעט פצועים בסגל שלו. אבוקסיס/ברני ארדוב

בתוך כך, בהפועל באר שבע עדיין לא קיבלו שום התייחסות ממחזיקת הגביע באיחוד האמירויות, שבאב אל אהלי. כזכור בקבוצה שיגרו למחזיקת הגביע הזמנה למשחק ידידות ובכל זאת עדיין מקווים למענה חיובי שייצור תהודה עולמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully