וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מרסלו מלי ומריאנו באריירו חתמו לעונה אחת

5.9.2020 / 20:52

יוסי אבוקסיס השלים את מכסת הזרים עם צמד הקשרים הארגנטינאים, כאשר לקבוצה יש אופציה לרכוש אותם בקיץ הבא. מלי: "מקווה לשחק בקרוב מול יציעים מלאים". באריירו: "מודה על הבחירה בי"

סלובודן דראפיץ' חוזר לבית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

הפועל באר שבע הודיעה הערב (שבת) באופן רשמי על החתמתם של צמד הקשרים הארגנטינאים מרסלו מלי ומריאנו באריירו. השניים, שנחתו בישראלי לפני שלושה ימים כבר, ישלימו את מכסת הזרים של הקבוצה של אבוקסיס. שני הקשרים מגיעים אחרי תקופה ארוכה בה לא שיחקו, אלא רק התאמנו חלקית ולכן ייקח עוד זמן עד שיוכנסו לכושר וספק רב אם שניהם יהיו מוכנים למשחק מול לאצ'י האלבנית בעוד כשבועיים במוקדמות הליגה האירופית.

שחקני הפועל באר שבע, מריאנו באריירו, מרסלו מלי. אתר רשמי הפועל באר שבע, אתר רשמי
השלימו את מכסת הזרים. מלי ובאריירו/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל באר שבע

מרסלו מלי אמר לאתר הרשמי: אני שמח להצטרף למועדון ומקווה לעמוד בכל המטרות שעומדות בפנינו. שמעתי על העיר והקהל ואני מקווה שבקרוב נוכל לשחק מול יציעים מלאים".

באריירו אמר: "אני מודה למועדון על הבחירה בי. אני מגיע מלא התרגשות ומקווה שיחד נחווה המון רגעים יפים עבור המועדון".

מלי הושאל מראסינג קלוב תמורת כמה עשרות אלפי יורו כאשר הפועל באר שבע כבר מסכמת את תנאי הקנייה אם תרצה בכך בתום העונה: 400 אלף יורו בחלוקה לשני תשלומים, בדומה לנעשה עם אלטון אקולטסה. באריירו לעומתו הגיע ללא דמי השאלה ועם אופצית קנייה נמוכה יותר של 300 אלף יורו, מאחר שהוא שחקן פחות נחשב ממלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully