וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סנטיאגו אוקמפוס נרכש מיובנטוס וחתם לשלוש שנים

7.9.2020 / 17:06

כפי שפורסם בוואלה! ספורט מגן הנבחרת הצעירה של פרגוואי ששיחק בעונה החולפת בקבוצה הנוער של הגברת הזקנה מצטרף לקבוצה של דראפיץ' וברדה תמורת 300 אלף יורו

סלובודן דראפיץ' חוזר לבית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

מגן נבחרת הצעירה של פרגוואי סנטיאגו אוקמפוס בן ה-18 נרכש היום (שני) על ידי בית"ר ירושלים וחתם במועדון לשלוש שנים. הקבוצה מהבירה שילמה 300 אלף יורו ליובנטוס תמורת רכישתו והוא ישתכר 120 אלף יורו בעונה הראשונה וישודרג מדי עונה. העסקה יצאה לפועל באמצעות סוכן השחקנים שלומי בן עזרא. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, השחקן ששיחק בעונה החולפת בקבוצת הנוער של יובנטוס ניהל מגעים עם הקבוצה מהבירה בשבועות האחרונים, והיום כאמור, חתם במועדון.

אוקמפוס צפוי להרוויח 120 אלף יורו בעונתו הראשונה במועדון, כששכרו אמור להשתדרג ולעלות בכל עונה. בעקבות ההחתמה צפויים בבית"ר לרדת מאופציית דור מלול, כאשר שי קונסטנטין ואוקמפוס צפויים לאייש את עמדת המגן הימני.

סנטיאגו אוקמפוס מצטרף לבית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
נרכש תמורת 300 אלף יורו ומצטרף לבית"ר. אוקמפוס/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

אתמול ערכו סלובודן דראפיץ' ושי ברדה אימון בכורה כמאמני הקבוצה. במקביל לעזיבתו הצפויה של שלומי אזולאי, בבית"ר בודקים אופציות לשחקני התקפה ישראליים, כשאתמול שמו של לידור כהן עלה על הפרק. כהן שחקן חופשי, ששיחק בעבר בבית"ר כשנתיים וחצי, גם תחת דראפיץ' וברדה. במועדון הבהירו אתמול כי בסכומים המוצעים כרגע על ליוואי גרסיה הוא לא יימכר, כשגם אנטואן קונטה לא ישוחרר ללא תמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully