וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חוסה רודריגס על סף סיכום בקבוצה, אופטימיות בנוגע לצירופו

עודכן לאחרונה: 7.9.2020 / 19:21

הקשר הספרדי קרוב לסגירה כאשר במקביל נעשות פעולות לשחרורו ממלאגה. אם טאלב טואטחה יגיע, יהב גורפינקל או סאן מנחם יעזבו. פלאניץ' עבר בבקרה וערך אימון בכורה

בוגדן פלאניץ' מוצג במכבי חיפה/יוטיוב מכבי חיפה

במכבי חיפה מקווים להשלים השבוע את צירופו של חוסה רודריגס והקשר הספרדי נמצא על סף סיכום בקבוצה. בין הירוקים לשחקן נותרו עוד כמה פרטים קטנים אחרונים לסגור, כאשר במקביל יש לפתור כמה עניינים ביורוקרטיים בנוגע לשחרורו ממלאגה, שנכנסה להליך פירוק.

במועדון מאמינים שאקס מכבי תל אביב ישדרג את מרכז המגרש למרות שבעונה החולפת רשם רק 14 הופעות בליגת המשנה בספרד, כמושאל ממלאגה לפואנלברדה. בצוות המקצועי ובמחלקת הסקאוטינג של המועדון מעריכים מאוד את רודריגס ומייעדים לו תפקיד מרכזי.

חוסה רודריגס במדי פואנלברדה. GettyImages
מוערך מאוד על ידי מחלקת הסקאוטינג. חוסה רודריגס/GettyImages

בנוסף, העבירה מכבי חיפה את חוזהו של הבלם בוגדן פלאניץ' בבקרה התקציבית, והוא נרשם כשחקן הקבוצה באופן רשמי. הסרבי שחתם אתמול רשמית לשלוש שנים ערך היום (שני) אימון בכורה ויוכל לעמוד לרשותו של המאמן ברק בכר כבר מול הפועל באר שבע במסגרת המחזור השני בליגת העל, כשמאמן הירוקים אמור להתרשם מכושרו של השחקן בשבוע הקרוב.

עוד בוואלה!

לצאת איתו למלחמה: מה בוגדן פלאניץ' מביא למכבי חיפה?

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה בוגדן פלאניץ'. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
אימון ראשון בירוק. בוגדן פלאניץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

בקבוצה ממשיכים בניסיונות לצרף את טאלב טואטחה, כאשר המטרה היא לסגור גם איתו וגם עם לודוגורץ רזגארד. טואטחה נמצא בארץ עם נבחרת ישראל והבהיר לחבריו למדים הלאומיים שהירוקים עדיין לא קבעו איתו פגישה. אם טואטחה אכן יגיע, יהב גורפינקל צפוי לצאת להשאלה - זאת אם סאן מנחם לא יבקש בעצמו לעזוב.

מנהל האקדמיה של המועדון אלון חרזי עשוי להיכנס לבידוד וזאת לאחר שנחשף בסוף השבוע לחולה מאומת בקורונה. בכל מקרה חרזי לא במגע עם אנשי הקבוצה הבוגרת כך שהעניין לא ישפיע על הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully