וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטון אקולטסה: "מסוגלים להעפיל לשלב הבתים, רוצה יריבה הולנדית"

שחקן הכנף של הפועל באר שבע התראיין בהולנד: "לא יודע אם אשאר בישראל ארבע שנים. שואף לזכות באליפות בשנתיים הקרובות"

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס לאחר הניצחון על מכבי חיפה בגביע הטוטו/דוברות הפועל באר שבע

כשבעה חודשים אחרי שהצטרף להפועל באר שבע, אלטון אקולטסה כבר מתחיל להרגיש בבית. בקיץ, אחרי שתקופת ההשאלה שלו מסנט טרוידן הבלגית הסתיימה, המועדון מבירת הנגב רכש אותו תמורת כחצי מיליון יורו וההולנדי חתם לארבע שנים. הבוקר (שני) התפרסם ריאיון שלו בהולנד, בו הוא סיפר על ההתאקלמות, התחושות והמטרות לעתיד.

אלטון אקולטסה שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
האפשרות להיאבק על תארים קרצה לו. אקולטסה והגביע/דני מרון

על ההתאקלמות: "כשאני הולך לסופרמרקט, תמיד יש מישהו שרוצה להצטלם איתי. אני מתרגל לזה לאט לאט. כששיחקתי בהולנד ובלגיה מעולם לא חוויתי משהו כזה. אני רואה את ההערכה שיש כלפיי וזה משמח אותי. האנשים בישראל מאוד חמים, מלאי חיים. כולם גורמים לך להרגיש בנוח וזה מאוד עוזר כשאתה מגיע לבד למדינה זרה".

על ישראל: "הפועל באר שבע מאוד רצתה אותי. כמו הרבה שחקנים לפני, גיליתי שהייתה לי תמונה שגויה של ישראל. החיים פה בטוחים ואני מרגיש נהדר. מזג האוויר נפלא, הטבע יפהפה, כולם מדברים אנגלית טובה, יש פה אצטדיונים טובים ולפני הקורונה, היה הרבה קהל במשחקים. אני גם מרגיש שסגנון המשחק פה מאוד מתאים לי".

על ההחלטה להצטרף להפועל באר שבע: "בשנתיים האחרונות בבלגיה, המאמן הציב אותי בעמדה של מגף תוקף. זה לא אני, רק רציתי לשחק בכנף ולא להתרכז כל הזמן בהגנה. כשהפועל באר שבע פנתה אליי, הצוות המקצועי הבהיר לי באופן מיידי שהוא רוצה אותי בעמדה הטבעית שלי. זה גרם לי לרצות להגיע, זה והעובדה שמדובר בקבוצה שנאבקת על תארים מדי שנה".

אלטון אקולטסה שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
"מרגיש שיש לי את היכולת לשחק בקבוצת צמרת בהולנד". אקולטסה/דני מרון

על המטרות: "אני משוכנע שאנחנו יכולים להעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית. יש לנו קבוצה ומאמן טובים מאוד. אני שואף לזכות באליפות - אם לא בעונה הקרובה, אז בזו שאחריה".

על החוזה שחתם בבירת הנגב, עד 2024: "חוזה כזה נותן ביטחון, למרות שאני לא יודע אם אשאר בישראל ארבע שנים. יכול להיות שאחרי שנה או שנתיים טובות, אצליח לבצע עליית מדרגה. אם אצליח לזכות בתארים בישראל ולהראות את היכולת שלי במפעלים האירופים, אי אפשר לדעת מה יקרה. אני מרגיש שיש לי את היכולת לשחק בקבוצת צמרת בהולנד".

עוד על העתיד: "אחרי ישראל, אני מקווה להמשיך לצמוח ולשחק בליגה חזקה יותר. כך אוכל לבחון את עצמי ברמה הכי גבוהה. אני רוצה להראות לאנשים בהולנד מה אני מסוגל לעשות. אולי זה יקרה בעתיד בליגה ההולנדית ואולי כבר עכשיו בליגה האירופית - אני אשמח מאוד לפגוש שם קבוצה הולנדית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully