וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דראפיץ' וברדה סיכמו גם על אופציה לעונה נוספת

7.9.2020 / 7:38

אם יישארו לעונה נוספת במועדון, יקבלו השניים שדרוג וירוויחו למעלה מ-750 אלף שקל לעונה. דראפיץ' לשחקנים: "אם תרוצו 103 או 104 קילומטר כל משחק, ננצח". מיכאל אוחנה אמור לחזור למשחק אימון ביום שלישי

סלובודן דראפיץ' חוזר לבית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

לאחר שסלובודן דראפיץ' ושי ברדה סיכמו את תנאיהם לעונה הקרובה ביום שישי אך עדיין לא חתמו, אתמול (ראשון) סגרה בית"ר ירושלים מול עורך הדין של השניים את האופציה גם לעונה הבאה. השניים יקבלו השנה כ-450 אלף ש"ח נטו מבית"ר ו-150 אלף נוספים יושלמו על ידי מכבי נתניה, אך אם יישארו בבירה גם בעונה הבאה, יזכו להעלאה של 25% לפחות, לשכר של 750-800 אלף שקל לעונה. בימים הקרובים, יחתמו השניים באופן רשמי על חוזיהם.

אתמול ערכה הקבוצה אימון ראשון בהדרכת המאמנים החדשים. דראפיץ' אמר לשחקנים: "היום זה אימון אחד קל, מחר יהיו שני אימונים אינטנסיביים וניכנס לעניינים. נצטרף לרוץ יותר, אם תעשה 103 או 104 קילומטר לפחות במשחק, אנחנו ננצח משחקים. הקהל מעריך השקעה, אני זוכר שבפעם הקודמת שהייתי בבית"ר הפסדנו 2:0 למכבי פתח תקוה במושבה אבל הקהל עודד כי העריך את ההשקעה של כולם".

היום אמורות להיות התפתחויות בעניין המגן הפרגוואי סנטיאגו אוקמפוס, לאחר שבית"ר העבירה אמש את כל הטפסים הדרושים. אם יחתום, יתמודד המגן הצעיר על עמדת המגן הימני יחד עם שי קונסטנטין.

סלובודן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
נכנסים לעניינים. דראפיץ' באימון אמש/אתר רשמי, אתר בית"ר ירושלים

במקביל לעזיבתו הצפויה של שלומי אזולאי, בבית"ר בודקים אופציות לשחקני התקפה ישראליים, כשאתמול שמו של לידור כהן עלה על הפרק. כהן שחקן חופשי, ששיחק בעבר בבית"ר כשנתיים וחצי, גם תחת דראפיץ' וברדה. במועדון הבהירו אתמול כי בסכומים המוצעים כרגע על ליוואי גרסיה הוא לא יימכר, כשגם אנטואן קונטה לא ישוחרר ללא תמורה.

הבשורות הטובות מגיעות מכיוון מיכאל אוחנה, שאמור לקחת חלק בפעם הראשונה במשחק אימון שיתקיים ביום שלישי הקרוב. שנה חלפה מאז הפציעה ובקבוצה היו מאוד זהירים עם השחקן. במועדון מרגישים כי בהרבה פעולות פשוטות הקשר שם את ידיו על הברך כדי לחוש אותה, ועל כן הכניסה שלו לעניינים תהיה מבוקרת ומידתית. גורם במועדון אמר: "כרגע זה הכל פסיכולוגי, הוא מתאמן רגיל, אבל יצטרך את הזמן שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully