וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החסימה הנדירה של קוואי לאונרד משגעת את הרשת: "יש לה מקום במוזיאון הלובר"

כוכב הקליפרס חסם עם אצבע אחת ניסיון הטבעה של מארי: "פשוט הושטתי את היד". ג'ורג': "יש לו חתיכת אצבע ארוכה". ריברס: "חתיכת ביצוע מרשים". בראון על הניצחון של בוסטון: "העבודה עוד לא הסתיימה"

יאניס אנטטוקומפו הפצוע מברך את חבריו למילווקי אחרי הניצחון על מיאמי/מתוך טוויטר

קוואי לאונרד הוא שחקן יוצא דופן, והלילה (בין שני לשלישי) הוא הוכיח זאת פעם נוספת. לא בגלל שהוביל את קבוצתו לוס אנג'לס קליפרס לניצחון 107:113 על דנבר נאגטס ול-1:2 בסדרה עם התעלות ברגעי ההכרעה ולא בגלל שקלע 23, קטף 14 כדורים חוזרים ומסר 6 אסיסטים. במהלך הרבע הרביעי, כשהיתרון עבר מאחת לשנייה, ג'מאל מארי חדר לסל והתעופף גבוה גבוה בדרך להטבעה מרשימה. כך הוא לפחות חשב. אלא שמולו ניצב לאונרד, ששלח את היד ועם אצבע אחת בלבד ביצע את אחת החסימות המדהימות שנראו בליגה.

"הקבוצה הייתה צריכה עזרה, אז הגעתי כדי לחסום את ג'מאל", הודה לאונרד. "פשוט הושטתי את היד בניסיון לחסום את הכדור". "לא ידעתי שהוא חסם אותו עם אצבע אחת", אמר בסיום מאמן הקליפרס דוק ריברס. "זה היה חתיכת ביצוע מרשים". "יש לו חתיכת אצבע ארוכה", הוסיף פול ג'ורג'. "היא המשיכה לגדול תוך כדי המהלך או משהו", הוא הוסיף וחייך. "זה קוואי, הוא שחקן של משחקים גדולים שקורץ מחומר אחר". "הוא עשה עבודה נפלאה", פרגן קוואי לחברו. "הוא עלה למשחק עם המון אנרגיות וסחף אותו משני צידי המגרש. פשוט הלכנו בעקבותיו".

בצד השני, דנבר עשתה ככל יכולתה כדי להישאר במשחק, והיא עשתה זאת לא רע עד לדקות הסיום. בדקות ההכרעה, אחרי עוד סל קל של הקליפרס, לוח התוצאות הראה 103:109 לזכות הקבוצה מעיר המלאכים - היתרון הגדול ביותר שלה לאורך ההתמודדות. ניקולה יוקיץ', נקודת האור היחידה של הנאגטס במפגש, היה קרוב להוביל את קבוצתו לניצחון אך גם הוא התקשה בסופו של דבר מול קוואי הנהדר. יוקיץ', שהפך לשחקן השלישי בהיסטוריה של הליגה עם לפחות 25 נקודות, 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים ב-3 רבעים מאז שה-play-by-play נכנס ב-1996/97 (סטיב נאש ולברון ג'יימס עשו זאת לפניו), הודה: "הקליפרס מוכשרים מאוד. הם אולי פייבוריטים על הנייר, אולי סוללת הכוכבים שלהם נוצצת יותר, אולי יש להם סגל רחב יותר, ואולי צריך לזקוף זאת לזכות מאמנם. בכל מקרה, כל זה לא משנה, בגלל איך שסגרנו את המשחק".

במשחק השני שנערך הלילה, ניצחה בוסטון את טורונטו והחזירה לעצמה את היתרון בסדרה (2:3). בניגוד לשני המשחקים הקודמים, הפעם הסלטיקס שוב הציגו הגנה חסרת פשרות ואחרי שהחזיקו את האלופה על 11 נקודות בלבד ברבע הראשון, לא הביטו לאחור וחזרו לעניינים.

ב-18 הפוזשנים הראשונים של הראפטורס, הם קלעו חמש נקודות בלבד ב-2 מ-15 מהשדה, כולל החטאות שערורייתיות, איירבולים ומה לא. "אני יודע שזה נשמע מטורף, אבל אני חושב ששיחקנו נהדר בחלק ההתקפי בדקות הראשונות", אמר המאמן ניק נרס. "ההתקפה הייתה נהדרת, פשוט הזריקות שלנו לא נכנסו".

"העבודה עדיין לא הסתיימה", אמר ג'יילן בראון שהצטיין עם 27 נקודות באחוזים טובים. "יש לפנינו עוד משחק קריטי וחשוב ועלינו להשלים את המשימה לפני שנמשיך קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully