וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 6:9: רודי גרסיה "מוכן להסיע את ממפיס דפאי לברצלונה"

עודכן לאחרונה: 6.9.2020 / 22:54

מאמן ליון מעודד מעבר של הקפטן לקטלוניה. דונארומה רוצה 10 מיליון יורו לעונה במילאן, אצ'רבי זועם על לאציו: "קראתי כל מני שקרים בעיתון, וזה מעצבן"

אביו של ליאונל מסי חורחה נוחת בברצלונה/רויטרס

העברות

* וולבס רכשה ב-2 מיליון יורו את פרננדו מרסאל, המגן/בלם של ליון. הברזילאי בן ה-31 דחה הצעה מאיטליה וחתם בקבוצת הפרמיירליג.

* פיונה סיסטו וסלטה ויגו סוף סוף נפרדו. שחקן הכנף הסורר חזר למיטיולנד הדנית, ששילמה לספרדים 2.5 מיליון יורו. מיטיולנד מכרה את הדני הבינלאומי לסלטה תמורת 6 מיליון יורו לפני 4 שנים.

* רוז'ה אסאלה עבר מיאנג בויז השוויצרית לדיז'ון הצרפתית תמורת 4 מיליון יורו. החלוץ השנהבי (26) חתם לארבע שנים בקבוצתו החדשה.

* בנג'מין טטה הושאל מספרטה פראג למלטיאספור תמורת 650 אלף יורו. לטורקים אופציה לרכוש את החלוץ הגנאי בן ה-23 בסוף העונה.

* ספציה, העולה החדשה לסרייה A האיטלקית, החתימה את יאקופו סאלה, 28, קשר נבחרת הנוער של איטליה לשעבר, שעבר מספאל.

מרסאל שחקן וולבס. GettyImages
מרסאל מוצג בוולבס/GettyImages

שמועות

* על פי דיווחים באיטליה, השוער ג'אנלואיג'י דונארומה ביקש שכר של 10 מיליון יורו לעונה כדי להאריך את חוזהו במילאן מעבר לקיץ 2021.

* פרנצ'סקו אצ'רבי זעם בעקבות דיווחים, כביכול מהכיוון של לאציו, לפיהם הוא דורש להכפיל את שכרו מ-1.8 מיליון יורו לעונה ל-3.5 מיליון. "קראתי כל מני שקרים בעיתון, וזה מעצבן אותי", אמר הבלם בן ה-32. "אני חושב שהוכחתי את מידת הכבוד הראויה למועדון, אבל אם זו הגישה בה הם נוקטים, אולי חידוש חוזה כבר לא צריך להיות על הפרק מבחינתי".

* לפי ה-BBC בורנמות' הסכימה להצעתה של ניוקאסל על החלוץ קאלום ווילסון, ואישרה למגפייז לנהל משא ומתן עם השחקן בן ה-28. בנוסף, דווח כי אסטון וילה, שהייתה המובילה במירוץ להחתמת השחקן, הסירה את הצעתה לאחר שווילסון הבהיר כי הוא אינו מעוניין במעבר לקבוצה מבירמינגהאם.

* לפי "דיילי מייל", אינטר הודיעה לכריסטיאן אריקסן שהוא לא בתוכניות של אנטוניו קונטה. הקשר הדני צפוי לעזוב את הנראזורי חצי שנה בלבד אחרי שהצטרף, כשהשאיפה העיקרית שלו היא לחזור לפרמיירליג - אולי לטוטנהאם.

* לפי "מונדו דפורטיבו", ארתורו וידאל שעשוי להחליף את אריקסן באינטר, "מנהל משא ומתן מתוח" עם ברצלונה בנוגע לשחרורו. הקשר הצ'יליאני דורש לקבל מברצלונה את מלוא שכרו בעונה הבאה, המוערך בכ-6 מיליון יורו - דבר שברצלונה מתנגדת לו באופן נחרץ. בארסה מוכנה לאפשר לוידאל לעזוב ללא תמורה, רק אם יוותר על שכרו בעונה הקרובה.

* ברצלונה שנחושה להיפטר מכמה שחקנים כדי לגייס כסף לרכש, נמצאת בבעיה עם ראפיניה. תג המחיר של הקשר עומד על 16 מיליון יורו, אבל בינתיים אין התעניינות. הבלאוגרנה מעדיפים להימנע מלהשאיל אותו פעם נוספת ומעדיפים למכור, כשעל פי הדיווחים בארסה תוכל להשלים את רכישתם של ממפיס דפאי וג'יג'י ויינאלדום רק אחרי שתמכור שחקנים. "דיילי מייל": ליברפול דורשת 15 מיליון ליש"ט על ויינאלדום.

* רודי גרסיה, מאמנו של ממפיס דפאי בליון, התייחס לאפשרות שהקפטן שלו יעבור לברצלונה: "הוא שחקן פנטסטי. אם תהיה לו הזדמנות כזו לשחק במועדון שמכוון לזכייה בליגת האלופות, אני אישית אקח אותו לברצלונה ברכב שלי".

* ב"אס" טוענים: המעבר של לואיס סוארס מברצלונה ליובנטוס מסתבך. האורוגוואי כבר סיכם את תנאיו ביובה, אבל לא את תנאי שחרורו מבארסה. בארסה הודיעה לו שהיא לא רוצה אותו, אבל מאחר שנותרה לו עוד שנה בחוזה, הוא דורש שהקבוצה תעמוד בחוזהו ותשלים את שכרו. מנגד, פירלו לא מוכן לחכות לעיכוב ומעוניין לסגור את הסגל של יובנטוס במהרה, כשהאופציות האחרות (אדין דז'קו ואלברו מוראטה) מחכות על השולחן. ב"גאזטה" טוענים: "הצדדים מתקרבים להבנה, מסי ילא יתעקש על סוארס, הוא יעבור בקרוב".

* עוד בברצלונה: פיליפה קוטיניו יישאר בעונה הבאה בקבוצה ולא יושאל. "ההחלטה התקבלה", טוענים ב"מארקה", "קומאן הודיע להנהלה שהוא רוצה שקוטיניו יישאר, נפסלה האפשרות שיימכר או יושאל".
"ספורט" מדווח שמספר קבוצות באיטליה פנו לברצלונה וניסו לברר מה מעמדו של אלנייה, קומאן ביקש לעכב את ההחלטה על הקשר עד לסוף החודש.

* באנגליה טוענים: "ליברפול, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד רוצות את אנטואן גריזמן, שעתידו בבברצלונה מוטל בספק". על פי "דיילי מייל", גריזמן קיבל הבטחה מרונאלד קומאן שאם ליאו מסי יימכר הוא יהפוך לשחקן המרכזי בקבוצה, אבל התוכניות השתנו אחרי שהארגנטינאי החליט להישאר, וכעת קומאן יצטרך לעשות שינויים, כשהוא בונה על אנסו פאטי ועוסמאן דמבלה.

* איפה ישחק סרחיו רגילון? השמועות בנוגע למגן ריאל מדריד לא מפסיקות ועכשיו גם ארסנל מוזכרת כמעוניינת. רגילון הושאל בעונה החולפת לסביליה, שרוצה שהוא ימשיך, אבל על פי פבריציו רומאנו מנצ'סטר יונייטד שוקלת כעת את החתמתו והיא חזק בתמונה.

* "ריאל מדריד מקווה להכניס עוד 100 מיליון יורו", טוענים בספרד, כשאחרי מכירתם של סבאיוס (בארסנל), חאמס (אברטון) וברהים דיאס (מילאן), המטרה היא להשלים את מכירתם של ארבעה שחקנים נוספים: רגילון, בייל, מיוראל ומריאנו.

* חרף השמועות על כך שפריז סן ז'רמן רוצה לרכוש את מילאן שקריניאר כמחליפו של טיאגו סילבה, בסביבתו של הבלם הסלובקי הבהירו בסוף השבוע: הוא נשאר באינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully