וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס אנטטקומפו: "אם יש קבוצה שיכולה לנצח 4 משחקים רצופים, זו מילווקי"

העובדה שאף קבוצה בהיסטוריה של הפלייאוף לא חזרה מפיגור 3:0 לא מלחיצה את כוכב הבאקס: "אנחנו יכולים לעשות את זה". הארדן: "לא משנה מה הגובה שלך, משנה כמה הלב שלך גדול"

שחקני טורונטו ראפטורס מתאחדים עם המשפחות שלהם באורלנדו/מתוך הטוויטר של טורונטו ראפטורס

סן אנטוניו ספרס של עונת 2000/01, פיניקס סאנס של 2004/05, והחל מהלילה (בין שישי לשבת) - גם מילווקי באקס של 2019/20. בפעם השלישית בלבד בהיסטוריה, הקבוצה עם המאזן הטוב ביותר בעונה הסדירה מפגרת 3:0 בסדרת פלייאוף. מילווקי הצטרפה לרשימה המאוד לא מכובדת הזו לאחר שספגה עוד הפסד מול מיאמי היט הנפלאה (0:7 בפלייאוף), הפעם 115:100, בסיומו של רבע רביעי מזעזע מבחינתה.

אל הרבע הרביעי הגיעה מילווקי ביתרון של 12 נקודות, אך משהו קרה ליאניס אנטטקומפו וחבריו ברבע החשוב ביותר שלהם העונה, בו הם קלעו 13 נקודות בלבד לעומת 40 (!) של היריבה, שרשמה את הקאמבק הגדול ביותר בתולדות המועדון ברבע הרביעי במשחקי פלייאוף (הפעם הקודמת הייתה במשחק 6 בסדרת הגמר ב-2013, אז חזרו ההיט מפיגור 10 מול סן אנטוניו, כולל השלשה הזכורה של ריי אלן 5.2 שניות לסיום). במקום לצמק את סדרת חצי גמר המזרח ל-2:1, הבאקס כבר בפיגור 3:0 ממנו לא הצליחה לחזור אף קבוצה בתולדות הליגה.

"אם יש קבוצה שיכולה לנצח ארבעה משחקים רצופים לראשונה בהיסטוריה של הפלייאוף, זו ללא ספק יכולה להיות מילווקי", אמר יאניס, שקלע ארבע נקודות בלבד ברבע הרביעי. "אנחנו יכולים לעשות את זה". "כל מהלך שלהם הצליח, ואצלנו לעומת זאת המצב היה בדיוק ההיפך", הוסיף המאמן המאוכזב מייק בודנהולצר.

"אני ממש לא מופתע שאנחנו מוליכים 0:3", אמר מנגד ג'ימי באטלר, שקלע 17 מתוך ה-30 שלו ברבע המכריע. "הרבה אנשים בוודאי מופתעים, אבל לא אנחנו. איך אפשר להיות מופתעים כשלובשים את החולצה של ההיט? אם אתה חלק מהארגון הזה, אתה לא יכול להרשות לעצמך להיות מופתע אחרי ניצחון, בטח אחרי כל מה שעשינו במהלך העונה".

שחקני מיאמי היט ג׳ימי באטלר אנדרה איגודלה. GettyImages
הוא ממש לא מופתע. באטלר עם איגודלה/GettyImages

במשחק השני שנערך הלילה, יוסטון ניצחה את הלייקרס ועלתה ל-0:1 בסדרה, אחרי שנראתה טוב יותר כמעט לכל אורך המשחק, על אף שהגיעה להתמודדות מותשת בסיומה של סדרה דרמטית מול אוקלהומה סיטי, שנגמרה ב-3:4 לזכותה.

"היתרון שלהם עלינו היה ללא ספק במהירות", הודה לברון ג'יימס, שלא קלע כלל ברבע הרביעי. "הם היו מהירים מאוד בשני צידי המגרש וזה הקשה עלינו מאוד. לא נערכנו לכך כמו שצריך ואפשר לראות את זה. אני בטוח שהסיפור במשחק 2 יהיה שונה לגמרי".

"יוסטון קבוצת הגנה נהדרת", הוסיף אנתוני דייויס. "כל השחקנים שלהם בערך באותו גודל, ולכן הם מבצעים את החילופים ההגנתיים כמעט בצורה מושלמת, כפי שעשתה גולדן סטייט בעבר. נצטרך ללמוד מכך ולהתכונן טוב יותר למשחק הבא. אנחנו חייבים לשפר את משחק המסירות שלנו ולאבד פחות כדורים".

"זה לא משנה מה הגובה שלך, זה משנה כמה הלב שלך גדול", אמר ג'יימס הארדן שנשאל על ההרכב הנמוך שאיתו משחקים הרוקטס בבועה. "אנחנו קטנים על הפרקט ולכן אנחנו חייבים להילחם על כל כדור", הוסיף ראסל ווסטברוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully