וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

או ג'י אנונובי צלף על הבאזר, טורונטו צימקה ל-2:1 מול בוסטון

הפורוורד הציל את האלופה עם סל ניצחון ענק שקבע 103:104 דרמטי, והציל אותה מפיגור שאף קבוצת NBA לא חזרה ממנו מעולם. קמבה ווקר הצטיין עם 29 אצל הסלטיקס, כולל אסיסט מכריע שלא הספיק. הקליפרס הצהירו כוונות עם 97:120 על דנבר במשחק 1

שחקני טורונטו ראפטורס מתאחדים עם המשפחות שלהם באורלנדו/מתוך הטוויטר של טורונטו ראפטורס

פלייאוף ה-NBA ממשיך לספק דרמות למכביר. הלילה (בין חמישי לשישי) הגיע עוד מותחן גדול, שבסופו טורונטו ניצחה את בוסטון בשנייה האחרונה וצימקה ל-2:1 את סדרת חצי גמר המזרח. בשעה זו הקליפרס ודנבר מתמודדות במשחק 1 בחצי גמר המערב. בהמשך הקליפרס רמסו את דנבר במשחק 1 של חצי גמר המערב.

משחקי הלילה:

בוסטון - טורונטו 104:103 (הראפטורס צימקו ל-2:1 בסדרה)
ל.א קליפרס - דנבר 97:120 (הקליפרס עלו ליתרון 0:1 בסדרה)

שחקני טורונטו ראפטורס חוגגים עם או ג'י אנונובי. GettyImages
הרגע שישנה את הסדרה? אנונובי וטורונטו חוגגים/GettyImages

בוסטון - טורונטו 104:103 (הראפטורס צימקו ל-2:1 בסדרה)

הראפטורס יודעים היטב איך זה להיות עם הגב לקיר. בפלייאוף אשתקד הם הכירו את התחושה מקרוב כשנקלעו לפיגור 2:0 מול מילווקי בגמר המזרח, לפני שעשו קאמבק מזהיר והמשיכו כל הדרך לזכייה באליפות ההיסטורית. הלילה הראפטורס התמודדו עם אתגר דומה, כשהגיעו למשחק 3 מול הסלטיקס בידיעה שהפסד לא בא בחשבון - בטח לא כשההיסטוריה מראה שאף קבוצת NBA מעולם לא חזרה מפיגור 3:0 לניצחון בסדרת פלייאוף.

טורונטו היתה הפעם במרחק 0.5 שניות בלבד מאותה נקודת אל חזור, עד שהגיע אחד ממהלכי הפלייאוף: קייל לאורי הוציא כדור חוץ מושלם מעל ידיו המושטות של השחקן הגבוה ב-NBA טאקו פול, ואו ג'י אנונובי החופשי צלף שלשה גדולה על הבאזר שנתנה לראפטורס תקווה מחודשת, ופתחה מחדש את הסדרה. עוד קודם לכן נראה היה שקמבה ווקר, שכיכב בבוסטון, מעניק לה את הניצחון. מהלך גדול שלו הסתיים באסיסט לדאנק של דניאל תייס, כשנותרו 0.5 שניות לסיום. ואז הגיעו לאורי ואנונובי.

עוד בוואלה!

פרשן ESPN: "מינויו של סטיב נאש לברוקלין - פריבילגיה של לבנים"

לכתבה המלאה

הקרדיט גם למוסר: רגע האסיסט של לאורי, מעל טאקו פול (2.26 מטר)

לאורי היה המצטיין אצל טורונטו עם 31 נקודות ו-8 אסיסטים, פרד ואנווליט הוסיף 25, פסקל סיאקם הסתפק ב-16, ואיש השעה אנונובי הגיע לדאבל-דאבל עם 12 ו-10 ריבאונדים. מנגד, קמבה ווקר (29 ) וג'יילן בראון (19 ו-12 ריבאונדים) עשו הכול כדי למחוק יום התקפי פושר של ג'ייסון טייטום (15 עם 5 מ-18 בלבד מהשדה), אבל לא הצליחו בסופו של דבר.

שחקני לוס אנג'לס קליפרס פול ג'ורג', מרכוס מוריס, ליד טורי קרייג, דנבר נאגטס. GettyImages
חד וחלק. פול ג'ורג' ומרכוס מוריס חוגגים/GettyImages

ל.א קליפרס - דנבר 97:120 (הקליפרס עלו ליתרון 0:1 בסדרה)

הצהרת כוונות של קוואי וחבריו: אחרי שהתקשו מול דאלאס, הקליפרס נראו דומיננטיים ועוצמתיים בדיוק כפי שציפו שיהיו בפתיחת העונה, עם ניצחון מרשים שממחיש היטב למה הם נחשבים בעיני רבים לפייבוריטים לזכות באליפות. המשחק נשאר תחרותי רק ברבע הראשון, כשברבע השני הקליפרס רצים 20:38 ומנצלים את התשישות של שחקני הנאגטס, שהתייצבו למשחק פחות מ-48 שעות אחרי המאמץ הרב שהשקיעו במשחק 7 נגד יוטה. כל ניסיון לקאמבק במחצית השנייה נבלם, כשההפרש רק הולך ותופח.

קוואי לאונרד הוביל את קלעי הקליפרס עם 29 ב-32 דקות, פול ג'ורג' (19 ו-7 ריבאונדים) ומרכוס מוריס (18) סייעו, וגם מונטרז הארל (15) ולו וויליאמס (10) הגיעו לספרות כפולות מהספסל. מנגד, כוכבי דנבר נראו כמי שהתחמושת נגמרה להם: ג'מאל מארי שלהט בסדרה נגד יוטה הסתפק ב-12 נקודות (5 מ-15 מהשדה), בעוד ניקולה יוקיץ' גירד 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully