וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדעות בקליבלנד ושיקגו חלוקות: דני אבדיה "פוטנציאל אולסטאר" או "באסט"?

בארצות הברית מנתחים את ההתאמה של הכישרון הישראלי הצעיר לשתיים מהמועמדות המובילות לבחור בו. הקאבס סימנו אותו כפייבוריט, כתבי הבולס מתווכחים ואחד מהם טוען: "לא רואה אותו מצליח ב-NBA"

דני אבדיה מתאמן באטלנטה לקראת הדראפט/חשבון הטוויטר של דני אבדיה

כחודש וחצי נותר עד לדראפט 2020, וקבוצות ה-NBA שלא לוקחות חלק בפלייאוף ממשיכות לנתח את המועמדים השונים, כולל דני אבדיה. אחת המועמדות העיקריות לבחור בכישרון הישראלי הצעיר היא קליבלנד, שזכתה בבחירה החמישית.

הכתב איוון דמארל שמסקר את הקאבס ב"פורבס" פרסם אמש (שלישי) שרשימת המועמדים המצומצמת של קליבלנד לדראפט כוללת שלושה שחקנים: אייזק אוקורו, דווין ואסל ודני אבדיה - שלושה ש"ההתאמה שלהם לקבוצה לא מוטלת בספק".

דמארל טוען שהקו המנחה של הקאבס יהיה לבחור בשחקן שמסוגל לתרום בצורה מיידית לקבוצה, ולא בשחקן שיגיע על תקן השקעה עתידית. אבדיה נחשב לאחד השחקנים הכי בשלים בדראפט, "פוטנציאל אולסטאר" לדברי הכותב, ולכן הקאבס שוקלים ברצינות לבחור בו אם לא ייבחר עד הבחירה החמישית.

יחד עם זאת, לפי מקורות בקליבלנד, הם אף שוקלים לבצע טרייד על הבחירה החמישית אם יוצע להם שחקן מנוסה בליגה שיוכל לתרום באופן מיידי. ב"האתלטיק" התייחסו אמש להתאמה של אבדיה לקאבלירס וכתבו ש"הוא יכול להיות בחירה טובה, כי הוא לקבוצה על צורך מיידי בעמדות הפורוורד. יחד עם זאת, אחוזי העונשין שלו מעלים ספקות, וכך גם הגנת האחד על אחד שלו. אין ספק שהאינסטינקטים ההתקפיים שלו מעניינים, אבל החסרונות שלו בהגנה מדאיגים, במיוחד בהתחשב בקשיים ההגנתיים של קליבלנד".

דני אבדיה ושחקני מכבי תל אביב חוגגים זכייה באליפות 2019/20. ספי מגריזו, מכבי תל אביב, אתר רשמי
הקאבס מחפשים שחקן שיתרום מיידית. אבדיה/אתר רשמי, ספי מגריזו, מכבי תל אביב

גם שיקגו עוקבת מקרוב אחרי אבדיה. הבולס קיבלו את הבחירה הרביעית ועל פי דיווחים, שוקלים ברצינות לבחור בישראלי. הכתבים שמסקרים את הבולס, כך נראה, חלוקים בדעותיהם. בעוד העיתונאי המוכר והוותיק סם סמית' משווה את אבדיה לכוכבי על כמו סקוטי פיפן וטוני קוקוץ' ומאמין שהבולס חייבים לבחור בו, הכתב ג'ייסון אלכסנדר קצת פחות מתלהב.

"אני חושב שדני הולך להיות באסט. אני לא רואה אותו מצליח ב-NBA", חרץ בכתבה שפורסמה הבוקר באתר ה-NBA. לעומת זאת, במאמר אחר באתר ה-NBA כתב סם סמית' בתגובה לגולש שהשווה בין אבדיה ללוקה דונצ'יץ' ומריו הזוניה, ש"אולי הוא עומרי כספי הבא? למען האמת, לא שמעתי יותר מדי השוואות בין אבדיה לכספי, וזה מראה על בגרות מסוימת בתקשורת ה-NBA, כי הרבה פעמים אנחנו משווים שחקנים לפי מדינות. ההשוואה להזוניה קצת מפחידה, כי הוא כמו אבדיה היה כוכב צעיר באירופה, אבל לא באמת התפתח ב-NBA. יש קווי דמיון ביניהם, אבל אבדיה נראה לי גבוה יותר, מרשים יותר ובעיקר טוב יותר עם הכדור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully