וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב נאש מונה למאמן ברוקלין וחתם לארבע שנים

רכז העבר האגדי, שסירב לאמן עד כה, יתחיל בקריירת אימון בגיל 46: "גאה שניתנה לי ההזדמנות לעבוד עם שחקנים כאלה"

שחקני טורונטו ראפטורס מתאחדים עם המשפחות שלהם באורלנדו/מתוך הטוויטר של טורונטו ראפטורס

סטיב נאש חתם היום (חמישי) לארבע שנים כמאמן ברוקלין נטס. גארד העבר וחבר בהיכל התהילה מונה לתפקיד אחרי לחץ מצד בעלי המועדון ג'ו צאי, והג'נרל מנג'ר שון מרקס, שהצליחו לשכנע אותו להתמנות לתפקיד שסירב לבצע מאז פרישתו: מאמן ראשי. ג'אק וון יישאר כעוזר מאמן בכיר בנטס ויהיה עוזר המאמן בעל השכר הגבוה ביותר בליגה.

נאש אמר: "אני גאה לקבל את ההזדמנות הזו ממועדון ברמה הגבוהה ביותר ורוצה להודות לכולם שנתנו בי וביכולת שלי אמון. תמיד ידעתי שארצה לנסות לאמן כשהזמן יהיה נכון ואני שמח על הזכות לעבוד עם חבורת שחקנים מדהימה כזו וצוות כמו שיש בברוקלין. אני נרגש מהעבודה שצפויה לי עם הקבוצה במגרש כמו שאני נרגש לעבור לברוקלין עם המשפחה שלי".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס סטיב נאש. AP
יוצא לדרך חדשה. סטיב נאש/AP

נאש הקנדי בן ה-46 חווה קריירה גדולה כרכז ושיחק בפיניקס (1998-1996 ו-2012-2004), בדאלאס (2004-1998) ובלוס אנג'לס לייקרס (2015-2012), שם גם סיים את הקריירה שלו. הוא נבחר פעמיים ל-MVP של העונה הסדירה ב-2005 ו-2006 ושיחק שמונה פעמים במשחק האולסטאר. הוא נבחר שלוש פעמים לחמישיית העונה של הליגה וחמש פעמים היה מלך האסיסטים שלה. נאש מעולם לא זכה באליפות כשחקן והגיע פעמיים לגמר המערב (2003 עם דאלאס וב-2006 עם פיניקס). נאש שימש כסוג של יועץ בגולדן סטייט והיה שותף לאליפויות ב-2017 ו-2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully