וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה נפרד: "מעולם לא חשבתי שאצטרך לכתוב פוסט פרידה ממכבי תל אביב"

3.9.2020 / 21:57

השחקן ששוחרר מהמועדון בעקבות פרשת הקטינות כתב בפוסט נרגש באינסטגרם: "זה הבית שלי, המשפחה שלי והמקום בו גדלתי מגיל שמונה"

דור מיכה מתאמן בחדר כושר/מתוך האינסטגרם של דור מיכה

על רקע הדיווחים על חתימה קרובה באנורתוזיס מהליגה בקפריסין, נפרד הערב (חמישי) דור מיכה ממכבי תל אביב. השחקן ששיחק במועדון הצהוב במשך כל הקריירה הבוגרת שלו וגדל בו מגיל 8, כתב פוסט פרידה באינסטגרם.

"מעולם לא חשבתי שאצטרך לכתוב פוסט פרידה ממכבי, אבל לצערי זאת המציאות", כתב השחקן שבחר להודות לקבוצה ממנה נזרק בשל פרשת הקטינות. "בראש ובראשונה אני רוצה להודות למועדון שהעניק לי המון במשך כל כך הרבה שנים ושבזכותו הגשמתי את כל החלומות שלי והרבה יותר מזה. זה הבית שלי, המשפחה שלי והמקום בו גדלתי מגיל 8".

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נפרד ממכבי תל אביב. דור מיכה/ברני ארדוב
View this post on Instagram

מעולם לא חשבתי שאצטרך לכתוב פוסט פרידה ממכבי, מהבית שלי, המשפחה שלי והמקום בו גדלתי מגיל 8. אבל לצערי זאת המציאות וזה הזמן להמשיך הלאה. אז בראש ובראשונה, אני רוצה להודות למועדון היקר הזה שהעניק לי המון במשך כל כך הרבה שנים ושבזכותו הגשמתי את כל החלומות שלי והרבה יותר מזה. תקופה שבה זכיתי ב5 אליפויות, 3 גביעי טוטו, גביע מדינה, אלוף האלופים, המון רגעים מדהימים באירופה כולל העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות ועוד אינספור חוויות ורגעים מרגשים. תודה ענקית גם לכל השחקנים ששיחקתי איתם במשך השנים. זכיתי להכיר אנשים מדהימים ואחים לכל החיים. לא יכולתי לבחור אנשים אחרים לעבור איתם את המסע המטורף הזה. ותודה אחרונה וגדולה, לכם קהל יקר על שהענקתם לי כל כך הרבה אהבה מהרגע הראשון שעליתי לבוגרים ועד ליום האחרון. תמיד הייתם לצידי בכל מצב וגם ברגעים הקשים אף פעם לא נתתם לי להרגיש לבד. תודה על כל האושר שגרמתם לי ולמשפחה שלי. אנחנו לא נשכח לכם את זה לעולם. אתם בלב שלי לכל החיים? בתמונה: ילד בגיל 10 שרק חולם ללבוש את מדי הקבוצה הבוגרת ו17 שנה מאוחר יותר מגשים את חלום הילדות ועם תואר שחקן העונה של הליגה.

A post shared by Dor Micha (@dormicha) on

מיכה הודה בנוסף לחבריו לקבוצה איתם שיתף פעולה לאורך כל שנותיו במכבי תל אביב, וכמובן הודה לאוהדים שתמכו בו לאורך כל התקופה, גם בזמן שהיה תחת חקירה וחטף ביקורות מכל עבר. "תמיד הייתם לצידי בכל מצב וגם ברגעים הקשים אף פעם לא נתתם לי להרגיש לבד. תודה על כל האושר שגרמתם לי ולמשפחה שלי. אנחנו לא נשכח לכם את זה לעולם. אתם בלב שלי לכל החיים".

  • עוד באותו נושא:
  • דור מיכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully