וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בוגדן פלאניץ' ינחת הלילה כדי לחתום, הקשר חוסה רודריגס מועמד

עודכן לאחרונה: 3.9.2020 / 20:54

בלם סטיאווה יגיע ארצה במטרה לסגור את תנאיו. במועדון החלו בשיחות עם הספרדי ששיחק במכבי תל אביב. אימון: הירוקים ניצחו 1:2 את ק"ש

התגובות של מכבי חיפה אחרי הניצחון מול הפועל חדרה/דוברות מכבי חיפה

בוגדן פלאניץ' ינחת הלילה (בין חמישי לשישי) בישראל וצפוי לסכם במכבי חיפה. הבלם אשר שוהה בטורקיה ינחת לפנות בוקר בנתב"ג ומחר ייפגש עם ראשי המועדון במטרה לסכם. במכבי חיפה סימנו את הבלם של סטיוואה בוקרשט כמועמד המוביל לחזק את ההגנה, אלא שהמחלוקות בינו לבין קבוצתו הרומנית עיכבו עד כה את העסקה. במועדון מקווים שכעת יהיה ניתן לפתור את כל המחלוקות ומחכים לראות האם השחקן פתר את ענייניו מול הרומנים.

שחקן סטיאווה בוקרשט, בוגדן פלאניץ'. GettyImages
צפוי לחתום במכבי חיפה. פלאניץ׳/GettyImages

כמו כן, בהמשך לחיפושי הקבוצה אחר קשר: חוסה רודריגס מועמד למכבי חיפה. הספרדי, כזכור, שיחק במכבי תל אביב בעונת 2017/18, וזכה עמה בגביע הטוטו. במדי הצהובים, שסיימו במקום השני באותה עונה, הוא כבש שני שערים ובישל שלושה ב-23 הופעות, בעונה שבה סבל מפציעה תחת ג'ורדי קרויף כמאמן. מכבי חיפה החלה בשיחות איתו על מנת להגיע עמו להבנות.

שחקן מכבי תל אביב חוסה רודריגס חוגג  עם איתן טיבי. ברני ארדוב
יחזור לישראל? רודריגס/ברני ארדוב

בתוך כך, ניצחה הערב מכבי חיפה 1:2 את עירוני קרית שמונה במשחק אימון שנערך בכפר גלים. הירוקים נאלצו להסתדר ללא עופרי ארד שנמצא כעת עם שאר שחקני סגל הנבחרת בגלאזגו וללא מוחמד אבו פאני ויהב גורפינקל ששוהים עם הנבחרת הצעירה. האורחת הייתה זו שעלתה ראשונה ליתרון, לאחר שלוסיו הברזילאי כבש בדקה ה-29. מוחמד עוואד השווה עבור הירוקים שלוש דקות לאחר מכן. המהפך של המאחרת הגיע במחצית השנייה, כשסתיו נחמני כבש הדקה ה-68 את שער הניצחון של השחקנים של ברק בכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully