וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית של וילי רוטנשטיינר: לחץ גבוה ויצירת בלוק אמצע

3.9.2020 / 7:47

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות לסקוטלנד: המאמן רוצה להפתיע את המארחת ולהפעיל לחץ גבוה באמצעת החולייה ההתקפית החזקה

שון וייסמן נבחרת ישראל/אתר ההתאחדות

וילי רוטנשטיינר רוצה להפתיע את סקוטלנד ומתרגל עם נבחרת ישראל כבר שלושה ימים לחץ גבוה במטרה לחטוף כדורים ולהבקיע בהאמפדן פארק מחר (ו', 21:45, ספורט 5). מאמן הנבחרת משוכנע שהחלק החזק שלו הוא בהתקפה עם ערן זהבי, מונס דאבור ומנור סולומון והוא רוצה לנצל זאת כדי לחפש את השער של הסקוטים ולא רק להתגונן ולצאת למתפרצות.

בכל האימונים עד כה עבד רוטנשטיינר על שלושה דברים בהם הוא רואה בסיס לקראת מחר, אבל חשוב מכך גם בסיס לקראת המשחק היותר חשוב מול סקוטלנד בחודש הבא בפלייאוף מוקדמות היורו. הראשון הוא כאמור הלחץ הגבוה, בו משתתפים גם שחקני הכנף אלי דסה וטאלב טואטחה. הדבר השני הוא יצירת בלוק אמצע עם דור פרץ וביברס נאתכו כדי להקשות על הסקוטים לחדור את קו ההגנה של הנבחרת. העניין השלישי שחוזר על עצמו הוא הנעת הכדור בין שלושת הבלמים, מוטיב בעייתי שחוזר על עצמו במרבית המשחקים של הנבחרת במערך דומה.

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
יצליח להפתיע את הסקוטים או להכין את הנבחרת כמו שצריך למשחק החשוב באמת בעוד חודש? רוטנשטיינר/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

רוטנשטיינר מנסה כל הזמן לשדר לשחקנים שמבחינה פרסונלית השחקנים של נבחרת ישראל לא נופלים מאלה של סקוטלנד. מי שנמצא כמעט כרגיל ביכולת הבקעה מצוינת הוא ערן זהבי, שהדביק אתמול כדורים לחיבורים של אריאל הרוש, שאמור מחר להיות על הספסל. אחרי חודש של אכזבות בגוואנגז'ו R&F, זהבי רוצה להציג את אותה יכולת כיבוש שהייתה לו בקמפיין מוקדמות היורו.

ההפסד של הנבחרת הצעירה לאיי פארו היה שיחת הלילה של השחקנים אחרי האימון בגלזגו. השחקנים הצעירים טסו עם שחקני הבוגרת ביום שני ומגלזגו המשיכו לאיי פארו ולכן היה קשר בין שתי הנבחרות, כך שההפסד המפתיע של שחקניו של ניר לוין עניין מאוד את שחקני הבוגרת.

גם היותו של וילי רוטנשטיינר המנהל הטכני של כל נבחרות ישראל, לצד אימון הנבחרת הלאומית, הפך את העיסוק בהפסד הצעירה לדבר מרכזי במלון הנבחרת. "צריך להחזיר משהו מהכבוד האבוד של הכדורגל הישראלי בשבוע האחרון", אמר אמש אחד משחקני הנבחרת הבוגרת, "אף אחד לא נותן לנו סיכוי מול סקוטלנד. אנחנו באים בלי לחץ למשחק הזה, אבל רוצים מאוד לנצח כדי לצנן את כל הביקורות שלכם על הכדורגל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully