וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אחרי הפיצוץ במו"מ, פגישה מכרעת ביום שישי

עודכן לאחרונה: 3.9.2020 / 21:53

המגעים עם דראפיץ' וברדה עלו על שרטון, אבל ניסיונות הגישור עזרו והחלטה סופית תתקבל ביום שישי. מרקו בלבול עדיין מועמד במקרה שהשניים לא ימונו, גורם במועדון: "זה יום מביך לבית"ר ירושלים"

תגובות בית"ר ירושלים אחרי הניצחון על הפועל חיפה/צילום: דוברות בית״ר ירושלים עריכת וידאו: ניר חן

מחר (שישי) תתקיים פגישה מכרעת בין בית"ר ירושלים לסלובודן דראפיץ' ושי ברדה, שבסיומה יוחלט האם הם ימונו למאמני הקבוצה. היום אחר הצהריים המו"מ כבר פוצץ לאחר ששהבעלים של בית"ר, משה חוגג, הודיע שהוא מסרב לשפר את הצעתו. מנגד, עורך דינם של המאמנים, רועי דניאל, החל בניסיונות גישור ובנוסף פעל לשכנע את מכבי נתניה לקחת את עצמה את ההפרש מכיוון שגם לה יש אינטרס: להיפטר לפחות מחלק מהחוזה שלהם שמוערך בלמעלה ממיליון שקל ברוטו עד סוף העונה.

לבסוף הוחלט לקיים פגישה אחרונה מחר, בה ישתתפו חוגג, דניאל, שני המאמנים וגם אלי אוחנה. סלע המחלוקת בין הצדדים קשור בבונוסים שיקבלו השניים ובגובה השכר אם אופציית הארכת החוזה תמומש. בעוד חוגג דרש ששכרם יישאר זהה, השניים נחושים לקבל העלאה.

כל העת מי שממתין הוא מרקו בלבול, שכבר אתמול העביר מסרים לפיהם יסכים להגיע בשכר נמוך מזה של ברדה ודראפיץ'. גורם במועדון אמר: "חוגג רותח היום, אם הוא לא יסגור את מרקו בלבול הערב, אולי מחר בערב הוא יסכים להתגמש ובכל זאת דראפיץ' וברדה יגיעו".

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה עם שי ברדה. ברני ארדוב
ביום שישי נדע כולם. דראפיץ' וברדה/ברני ארדוב

הפיצוץ עם דראפיץ' וברדה הגיע אחרי שהגעתו של לאמק בנדה לבית"ר ירושלים התבטלה ובמקום זה הוא אמור להצטרף למכבי נתניה. מוקדם יותר אמרו בבירה: "נראה שבאמת לסיפור של לאמק בנדה יש השפעה על המו"מ. חוגג עצבני מאוד על נתניה בשעות האחרונות. כולם מקווים שיירגע ויקבל את ההחלטה הנכונה". גורם אחר אמר: "זה יום מביך למועדון".

כידוע, אחרי שהיה נראה שלאמק בנדה, השחקן הזמבי של ארסנל טולה, יצטרף לבית"ר ירושלים לאחר שכל תנאיו במועדון כבר סוכמו, היום הודיעה הקבוצה מהבירה כי "להפתעתנו הרבה, קיבלנו הודעה בה נאמר כי השחקן החליט לחתום במכבי נתניה... אמרו לו שבבית"ר שונאים שחורים". גורם בבית"ר אמר ש"עשו פה תרגיל מסריח", ובנוגע לדראפיץ' וברדה אמר: "יהיה נחמד אם נתניה תיתקע עם החוזים שלהם. כמו שהם מתנהלים, ככה מגיע שיקרה להם".

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם אלי אוחנה. לילך וייס רוזנברג
איזה יום. חוגג/לילך וייס רוזנברג

לאחר מינוי מאמנים יחלו במועדון בשיחות של הצוות המקצועי החדש עם משה חוגג ואלי אוחנה בנוגע לשחקני רכש אפשריים. ייתכן כי בעקבות הגעת השניים תינתן הזדמנות מחודשת לדן איינבינדר ואור זהבי, שבהוראת מועדון הוצאו מסגל הקבוצה במשחקים האחרונים. גורם בקבוצה אמר בנושא: "יהיה צוות מקצועי חדש, ובכלל, בלי קשר, בית"ר ירושלים צריכה להיראות יותר טוב וכל אחד צריך להילחם על המקום שלו, יהיו כאן שינויים עד לסיום החלון".

סוכניו של ליוואי גרסיה ממשיכים במו"מ עם קסימפשה בנוגע לתנאי שכרו בעונה הקרובה ואם תמומש האופציה לשלוש שנים נוספות. לקבוצה אין כרגע הצעה אטרקטיבית על אנטואן קונטה ובשלב זה הוא יצטרף לסגל הקבוצה. קונטה הוא למעשה בעל השכר הגבוה במועדון בשלב זה, כ-300 אלף יורו נטו, כאשר הוא לא יסכים לקיצוץ נוסף בשכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully