וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילי רוטנשטיינר: "אני מקווה שערן זהבי ימצא קבוצה בקרוב"

3.9.2020 / 20:47

מאמן הנבחרת דיבר על עתידו של זהבי והתייחס למטרות בליגת האומות לפני סקוטלנד: "רוצים להישאר בדרג ב'". רוברטסון: "המשחק הזה לא ישפיע על המשחק באוקטובר" (ו', 21:45, ספורט 5)

מחזור 1הסתיים04/09/2020
סקוטלנד
  • כריסטי (45, פנדל)
1:1
  • (73) זהבי
נבחרת ישראל
שון וייסמן נבחרת ישראל/אתר ההתאחדות

הרכבי הקבוצות

אצטדיון: המפדן פארק (גלזגו)

נבחרת ישראל תפתח מחר (ו', 21:45, ספורט 5) את קמפיין ליגת האומות 2020/21 במשחק חוץ סקוטלנד בבית ב' של דרג ב'. בניגוד לקמפיין הקודם בליגת האומות, הפעם הסיכוי לעלות מהמפעל אל טורניר הגמר - כלומר לגביע העולם בקטאר 2022 - הוא קטן במיוחד, שלא לומר אפסי כיוון שרק שתי הנבחרות עם המאזן הטוב ביותר שלא עלו למונדיאל מהמקום הראשון בבית שלהן או לפלייאוף מן המקום השני, יגיעו אל הפלייאוף. כך או אחרת, ישראל רוצה להשיג תוצאה טובה לפני המשחק הבאמת משמעותי מול סקוטלנד, שייערך בעוד כחודש בפלייאוף מוקדמות היורו.

עוד לפני המשחק ייתכן שייערכו הפגנות אנטי ישראליות מחוץ לאצטדיון.

קפטן נבחרת ישראל ביברס נאתכו. דני מרון
נאתכו וישראל רוצים לפתוח טוב את הקמפיין/דני מרון

קפטן ישראל ביברס נאתכו אמר לקראת המשחק: "בנבחרת שלנו יש דם צעיר ושחקנים צעירים שמקבלים צ'אנסים, חלקם נכנסו לסגל של הנבחרת וגם משחקים, צריך להיות שילוב נכון בין הדברים. אני מייצג את מדינת ישראל כבר למעלה מעשר שנים בצורה מכובדת, גם בקבוצות שלי. בתור קפטן אני חושב שאני מקבל הערכה מהחברים בנבחרת ואני עושה את העבודה שלי בצורה טובה. זה מה שחשוב לי ולא הדברים שנאמרים".

מאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר: "אנחנו רוצים להישאר בדרג ב', אנחנו יודעים שסקוטלנד, צ'כיה וסלובקיה חזקות מאוד ולכן המטרה היא להישאר בדרג ב'. אנחנו כמובן רוצים לנצח בחצי הגמר באוקטובר וזה יהיה משחק מרגש. אני חדש בתפקיד, אבל אני חושב שאני מוכן. זה המצב שנוצר ואני מאמין שנגיע לתוצאות טובות. אנדראס הרצוג עשה עבודה טובה בישראל, הוא עלה לפלייאוף וגם עשה קמפיין יפה במוקדמות היורו. להיות מאמן הנבחרת והאחראי על הנבחרות זה מורכב, אבל המצב של ההתאחדות עכשיו אומר שצריך לעשות את זה ביחד". על ליאור רפאלוב: "ראיתי כל משחק שלו, אני מעריך אותו והוא שחקן מנוסה ואני חושב שיכול להיות שהוא יהיה איתנו באוקטובר". על זהבי: "אני יכול לייעץ לו, אבל מה שאני רוצה זה שהוא ימצא מועדון כמה שיותר מהר. אם הוא לא ישחק בין שני המשחקים של הנבחרת ולא ישחק עד אוקטובר, זה לא יהיה טוב. אני מקווה שימצא קבוצה בקרוב, בימים שאחרי המשחקים בנבחרת".

קפטן סקוטלנד ומגן ליברפול אנדרו רוברטסון אמר לקראת המשחק: "עבר הרבה זמן מאז משחק הנבחרת האחרונות, עשרה חודשים. טוב לחזור ולהיות עם הסגל שוב, אפשר לראות את החיוכים של השחקנים, כולם שמחים לחזור לנבחרת ולמדינה. אני משחק במועדון אדיר עם קהל נהדר והיה קשה לשחק בלי קהל באנפילד, גם פה יהיה קשה להתמודד בלי קהל. הם היו יכולים לדחוף אותנו קדימה. נצטרך ליצור איזושהי אווירה בעצמנו, להיות מרוכזים במשחק. ישראל החליפה את המאמן, אבל אני מאמין שמה שלא יקרה מחר לא קשור למשחק שיהיה בעוד חודש. תוצאה חיובית או שלילית מחר לא תשפיע על המשחק הבא. אנחנו רוצים לנצח כדי לפתוח את הקמפיין טוב".

מאמן סקוטלנד סטיב קלארק אמר: "היו לנו אימונים טובים השבוע ואנחנו מרגישים טוב. אני שמח שחזרנו לנבחרת, רעננו קצת את הזיכרון של השחקנים לגבי הרצונות שלנו והמטרות. אני מקווה שננצח ונפתח טוב את הקמפיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully