וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר מרציאנו: "מקווה שהצוות המקצועי בנבחרת ישתמש בטיפים שלי"

שוער נבחרת ישראל דיבר בסקוטלנד לקראת המשחק בין השתיים בליגת האומות (שישי, 21:45, ספורט 5): "אעשה כל מה שאני יכול כדי לעזור לצוות המקצועי"

שון וייסמן נבחרת ישראל/אתר ההתאחדות

נבחרת ישראל תחל את דרכה מחר (שישי, 21:45, ספורט 5) בליגת האומות, כשתפגוש את נבחרת סקוטלנד בחוץ. הכחולים-לבנים יקוו להשיג תוצאה טובה לקראת המשחק מול סלובקיה, שייערך שלושה ימים לאחר מכן.

בתקשורת הסקוטית שוחחו עם השוער אופיר מרציאנו, המשחק בהיברניאן המקומית. "שיחקנו נגד סקוטלנד פעמיים בשנה שעברה, כך שאנחנו מכירים אותה היטב", אמר מרציאנו. "אנחנו יודעים שיהיה לנו קשה, ושמדובר ביריבה קשוחה וחזקה. נראה שהסגנון של הסקוטים שונה מאוד מהסגנון שלנו בישראל".

"ברגע שאני לובש את מדי הנבחרת, אני בעננים, קשה לי לתאר את ההרגשה", הוסיף השוער. "אני תמיד עושה הכול כדי לשחק בנבחרת, זה חשוב עבורי מאוד. זה לא משנה עבורי אם זו ליגת האומות או פלייאוף העלייה ליורו - העיקר לייצג את המדינה שלך ולעשות זאת על הצד הטוב ביותר".

אופיר מרציאנו שוער נבחרת ישראל. רויטרס
״יהיה קשה״. מרציאנו/רויטרס

מרציאנו נשאל האם בנבחרת ישראל נעזרו בו לקראת ההתמודדות: "אני מקווה שייקחו את הטיפים שלי. בכל מקרה, בכדורגל של היום, ניתן לראות הכול אונליין, כך שאני בטוח שמי שצריך צפה כבר במשחקים של הסקוטים. למרות זאת, זה תמיד טוב להתייעץ עם שחקן שמכיר את הליגה המקומית. אעשה כל מה שאני יכול כדי לעזור לצוות המקצועי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully