וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון הדיחה את אוקלהומה סיטי, מיאמי כבר ב-0:2 על מילווקי

חסימה אדירה של הארדן בשנייה האחרונה קבעה 102:104 לרוקטס בתום דרמת ענק שנתנה לרוקטס 3:4, הלייקרס מחכים בחצי גמר המערב. באטלר שוב היה גדול על יאניס ב-114:116 הדרמטי של ההיט

שחקני טורונטו ראפטורס מתאחדים עם המשפחות שלהם באורלנדו/מתוך הטוויטר של טורונטו ראפטורס

שני משחקים נערכו הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-NBA: מיאמי היט שוב ניצחה את מילווקי באקס (114:116) והיא כבר ב-0:2 בחצי גמר המזרח; יוסטון רוקטס רשמה ניצחון דרמטי 102:104 על אוקלהומה סיטי ת'אנדר, ניצחה 3:4 בסדרה ותפגוש את לוס אנג'לס לייקרס בחצי גמר המערב.

תוצאות הלילה:

מילווקי באקס - מיאמי היט 116:114 (0:2 להיט)
יוסטון רוקטס - אוקלהומה סיטי ת'אנדר 114:116 (הרוקטס ניצחו 3:4)

שחקני אוקלהומה סיטי ושחקני יוסטון רוקטס. GettyImages
סיום דרמטי לסדרה דרמטית. שחקני הרוקטס והת׳אנדר בסיום/GettyImages

הסדרה המדהימה, המרתקת והמותחת בין הרוקטס לת'אנדר, הסתיימה בדיוק כמו שציפינו: בתום דרמת ענק. אחרי ששיי גילג'ס אלכסנדר קבע 101:102 לאוקלהומה סיטי, 1:42 דקות לסיום, פי ג'יי טאקר החזיר את היתרון ליוסטון, 1:25 לסיום. בפיגור נקודה, אוקלהומה סיטי יצאה להתקפה האחרונה שלה בסדרה; כריס פול כמובן ריכז את המהלך, אך בסופו של דבר הכדור הגיע ללוגנץ דורט המצוין, שעמד מחוץ לקשת השלוש ועד לאותו רגע עמד על 5 מ-11 מחוץ לקשת. הוא עלה לזריקה אך ספג חסימה אדירה מג'יימס הארדן, שעוד הספיק לסחוט מדורט איבוד כדור - כל זאת כשנותרה כשנייה לסיום. הת'אנדר עוד קיבלו הזדמנות להפוך את התוצאה עם סל דרמטי, כשקיבלו כדור מהצד קצת יותר משנייה לסיום, אך לא הצליחו להגיע למצב קליעה. יוסטון שמרה על היתרון, ניצחה במשחק, קבעה 3:4 בסדרה ועלתה למפגש מול לוס אנג'לס לייקרס בחצי גמר המערב.

הארדן סיים עם 17, כולל 1 מ-9 מחוץ לקשת, והיו לו גם 9 אסיסטים, 3 חסימות ו-2 חטיפות. ראסל וווסטברוק הוסיף 20 ו-9 ריבאונדים ורוברט קובינגטון הענק סיים עם 21, 10 ריבאונדים, 3 חסימות ו-3 חטיפות. דורט, ה-הפתעה של אוקלהומה סיטי בבועה, סיים עם 30 נקודות כשכריס פול תרם טריפל דאבל נאה של 19 נקודות, 12 אסיסטים ו-11 ריבאונדים.

שחקן מיאמי היט ג׳ימי באטלר. GettyImages
באטלר חוגג עם החברים אחרי זריקות העונשין המדויקות/GettyImages

מילווקי באקס - מיאמי היט 116:114 (0:2 להיט)

"כמה הפסדים יהיו למילווקי עד שתגיע לגמר ה-NBA?", הייתה אחת השאלות הנפוצות בקרב פרשני כדורסל אמריקאים בטרם יצא הפלייאוף לדרך. אלא שהלילה, מיאמי, שניצחה במשחק הראשון בחצי גמר המזרח, השיגה ניצחון נוסף ודרמטי במיוחד ועלתה ל-0:2 בסדרה מול הקבוצה שהחזיקה במאזן הטוב ביותר בעונה הסדירה.

בתום הזמן, במצב של 114:114, פסקו השופטים לעבירה של יאניס אנטטקומפו על ג'ימי באטלר. האחרון ניגש לקו העונשין, דייק פעמיים והעניק להיט עוד ניצחון מפתיע. "הלוואי והייתי יכול לבעוט את הכדור במקום לקלוע אותו", אמר באטלר, שנשאל אם הרגיש כאילו מדובר בפנדל בדקה ה-90 במשחק כדורגל.

בניגוד למשחק הקודם, הפעם מיאמי הייתה זו שפתחה חזק ונטלה את ההובלה כבר מהרבע הראשון. אט אט, הבאקס נגסו בהפרש עד שהצליחו לקבוע שוויון ברבע הרביעי. אלא שאז נשלח באטלר אל הקו, שם הוא עמד היטב בלחץ. הפורוורד, שהיה נפלא בהגנה עם שלוש חטיפות קריטיות, סיים עם 13 נקודות ו-6 אסיסטים. למעשה, כל שחקני החמישייה של ההיט קלעו בספרות כפולות וכל אחד מהם אף רשמו לפחות חטיפה אחת. מנגד, הגריק פריק סיים עם 29 ו-14, כריס מידלטון הוסיף 23, 8 אסיסטים ו-6 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully