וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA לא נרגעו משתי התעלומות: יאניס "אוברייטד בהגנה", להארדן "אסור להיעלם"

כל אחד מהכוכבים פישל בצד אחר של המגרש, ובארצות הברית מנתחים: שחקן בכיר טוען שכוכב מילווקי "לא היה צריך להיבחר לשחקן ההגנה של העונה", אחד המנהלים טוען: אם יודח, ייתכן שיגיע למיאמי. ד'אנטוני ערך שיחה אישית עם כוכב יוסטון: "צריך להיות יותר מעורב"

שחקני בוסטון סלטיקס אנס קאנטר וג'יילן בראון מלמדים את טאקו פול לשחות/טוויטר

בארצות הברית ממשיכים לנתח את התצוגות המאכזבות של שניים מהמפסידים הגדולים של ליל אמש בפלייאוף, יאניס אנטטוקומפו וג'יימס הארדן.

עיקר הביקורת המפונית כלפי אנטטוקומפו אחרי ההפסד של מילווקי למיאמי במשחק 1 לא נוגעת לצד ההתקפי, בו היה רחוק מלהרשים עם 18 נקודות בלבד והחטאות מרובות מהעונשין, אלא לצד ההגנתי. הגריק פריק, שחקן ההגנה של העונה להזכירכם, לא שמר על ג'ימי באטלר במשך המשחק למרות שכוכב ההיט להט.

בדקות האחרונות זה בלט עוד יותר, כשבאטלר עשה ככל העולה על רוחו במאני טיים והבטיח למיאמי ניצחון מפתיע, שהעלה אותם ליתרון 0:1. אנטטוקומפו נשאל בסיום האם ביקש לשמור על באטלר והשיב בתמיהה: "לא, למה שאבקש? אני עושה רק מה שהמאמן מבקש ממני".

ואכן, המאמן מייק בודנהולזר, שידוע בחושיו המחודדים בדרך כלל, ספג אף הוא ביקורת על כך שלא הפקיד את המטלה בידיו של יאניס. אחד מהמנהלים ב-NBA מתח על בודנהולזר ביקורת בעילום שם ל"אתלטיק" ואמר ש"תמוה שמי ששמר על ג'ימי באטלר ברוב הדקות היה כריס מידלטון, ולא יאניס.

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס. GettyImages
דרוש מקצה שיפורים, ולא רק בהתקפה. יאניס/GettyImages

כך או כך, סימני השאלה סביב אנטטקומפו בפלייאוף הולכים וגוברים, ואחרי ההפסד במשחק 1 יש כבר מי שחושב על האפשרות שהבאקס ידחו במפתיע על ידי ההיט, מה שעלול לגרור עזיבה של הגריק פריק. אותו מנהל שהתבטא בעילום שם נגד בודנהולזר, נשאל לאיזו קבוצה הוא מנחש שאנטטוקומפו עשוי להצטרף אם יעזוב את הבאקס בסוף העונה, השיב: "מיאמי. זה יהיה מושלם בשבילו, ובשבילם".

אגב, בליגה יש כבר מי שמקטין בערכו של יאניס. שחקן בכיר בליגה, שנבחר לאולסטאר, אמר בעילום של ל-ESPN ש"יאניס לא היה צריך להיבחר לשחקן ההגנה של העונה, כי הוא לא שומר אחד על אחד שמשתק כוכבים אחרים".

עוד בוואלה!

"תנו לו כבוד!": ב-NBA מהללים את מר קלאץ', כריס פול

לכתבה המלאה
שחקן יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן. GettyImages
ממתי הוא מתבייש לקחת זריקות? ג'יימס הארדן/GettyImages

תעלומה נוספת במשחקי אמש היתה ההיעלמות של ג'יימס הארדן בדקה האחרונה של משחק 6 בין יוסטון לאוקלהומה סיטי. הארדן, שחקן התקפה דומיננטי ביותר, נראה כמי שבורח מהכדור ומשאיר את ההחלטות בידיים של ראסל ווסטברוק, שברגעים מכריעים איבד פעמיים ורשם איירבול.

"אנחנו חייבים לדאוג שג'יימס יהיה מעורב בהתקפות שלנו. אסור שהוא ייעלם", אמר אמש מייק ד'אנטוני אחרי שצפה בדקות האחרונות שוב. "היו איבודים לא מחוייבים, ונהיה חייבים לדבר על זה. למעשה כבר דיברתי איתו, והוא מודע להכול. במשחק מחר נצטרך לשפר את זה ולגרום לזה לקרות, אין ספק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully