וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצא בזול? לוחם ה-UFC לשעבר הודה ששלח תמונות עירום לקטינה, אך לא יואשם בניצול

לוחם ה-MMA אבל טרויחו הודה בבית המשפט ששלח תוכן מיני לא הולם לנערה באינסטגרם, וקיבל שנתיים מאסר על תנאי, כשעל הדרך חמק מאישומים חמורים בהרבה

שחקני בוסטון סלטיקס אנס קאנטר וג'יילן בראון מלמדים את טאקו פול לשחות/טוויטר

לוחם ה-MMA אבל טרוחיו נענש אתמול (רביעי) בשנתיים מאסר על תנאי לאחר שהורשע בשליחת הודעות לא הולמות ובעלות תוכן מיני לקטינה ברשתות החברתיות. לטרוחיו רקורד של 24 קרבות במסגרת ה-UFC, מתוכם ניצח 15 פעמים, הפסיד 8 ועוד קרב אחד הסתיים ללא הכרעה.

על פי ההאשמות, במרץ 2018 טרוחיו הוסיף לרשימת חבריו באינסטגרם את אותה נערה, והחל לשלוח לה לעיתים קרובות הודעות שכללו תמונות בעלות תוכן מיני והודעות מיניות אשר גרמו לה להרגיש "אי נוחות". הלוחם בן ה-36 הגביר את קצב ההודעות ששלח לאותה קטינה, שבסופו של דבר חסמה את טרוחיו. לטענת הנערה טרוחיו אף שלח לה תמונות עירום.

לוחם ה-MMA אבל טרוחיו. GettyImages
יצא בזול. אבל טרוחיו במהלך קרב ב-2014/GettyImages

טרוחיו נעצר בסופו של דבר במהלך יולי 2019 ואישר בריאיונות שניהל מספר שיחות ברשת עם "בחורות אשר גילן הוא מתחת ל-18", כולל שליחת תוכן מיני. לוחם ה-MMA הודה בעבירות קלות של הפצת תוכן מיני וגס, כשבתמורה לא הואשם באישומים חמורים יותר כמו ניסיון ניצול מיני של קטינה.

אבל טרוחיו, בן 36, הצטרף ל-UFC בשנת 2012, ונלחם באגדות MMA כמו האלוף במשקל קל חביב נורמאגומדוב וטוני פרגוסון. הוא הפסיד את שני קרבותיו האחרונים באירגון במהלך שנת 2017, ומאז לא נלחם יותר במסגרת ליגת ה-MMA הבכירה בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully