וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל משבר הקורונה: לוחמת ה-MMA פתחה חשבון באתר למבוגרים בלבד

1.7.2020 / 16:31

אחרי שנאלצה לסגור את מכון הכושר שלה, סינדי דנדואה שנלחמה בעבר בתל אביב החליטה לפתוח חשבון באתר הפופולרי OnlyFans: "מי שאוהב את הטוסיק שלי - יהנה מאוד"

לוחמת ה-UFC פייג' ואנזאנט מתאמנת בעירום/Instagram @paigevanzant

בווידאו: לוחמת ה-MMA פייג' ואנזאנט מתאמנת בעירום מלא

ללוחמת ה-MMA הבלגית, סינדי דנדואה, קריירה מפוארת למדי, אחרי שב-16 הקרבות שערכה בקריירה היא רשמה 12 ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים, כולל הופעות בכמה מארגוני ה-MMA הכי גדולים - UFC, בלאטור ואינביקטה. אלא שעל אף שנלחמה בזירות הכי גדולות, משבר הקורונה לא פסח גם עליה.

בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, חשפה דנדואה שבעקבות המשבר היא נאלצה לסגור את מכון הכושר שלה באנטוורפן שבבלגיה, וכדי לגייס כסף כדי לפתוח אותו שוב, היא החליטה לפתוח חשבון באתר OnlyFans, המיועד למבוגרים בלבד.

"במרץ האחרון חתמתי על חוזה בארגון לחימה בבלגיה, אך לצערי בעקבות המצב כל הקרבות בוטלו ולא הייתה לי אפשרות להכניס כסף", היא שיתפה את עוקביה. "בעקבות זאת איבדתי את המכון שלי, שהיה בית עבור נשים וגברים צעירים שרצו ללמוד ולהחנך. לא קיבלתי שום עזרה מהממשלה המקומית ונותרתי עם המון חובות. החלטתי לפתוח חשבון באתר OnlyFans, כדי לנסות ולגייס כספים ולפתוח שוב את המכון. הקדשתי לכך המון מחשבה והחלטתי לעשות את הצעד הזה. אם אתם רוצים לתמוך בי, אשמח שתצטרפו לחשבון שלי באתר. מבטיחה להעלות לשם תמונות ואולי גם לערוך שיחות פרטיות עם חלקכם".

"מי שאוהב את הטוסיק שלי ואת הקעקועים שלי, יהנה מאוד", היא הוסיפה. "יצרתי רשימת מתנות באמזון, כך שכל אחד מעוקביי יוכל לשלוח לי אותן. אני מבטיחה להצטלם עם כל מתנה שאקבל".

דנדואה החלה את דרכה כלוחמת MMA ב-2009, ואחרי שנלחמה בארגונים קטנים פגשה את אלכסיס דייויס המעוטרת ב-UFC, לה הפסידה בהחלטה. בשלב מאוחר יותר נלחמה בבלאטור, נגד לא אחרת מאשר אולגה רובין הישראלית באירוע שנערך בתל אביב בנובמבר 2018. רובין ניצחה בהחלטת שופטים אחידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully