וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא הכריח אותי לבצע מין אוראלי": ה-WWE מפטר בעקבות סערת ההטרדות המיניות

הארגון הדיח את ג'ק גלאגר שהואשם בהטרדה, טענות קשות לגבי מאט רידל ("הוא אמר: 'ומה אם אני אכריח אותך?'") ומתאבקים נוספים במסגרת הגל שהחל עם ההאשטאג SpeakingOut#

צילום מסך

בווידאו: שחקן פורטלנד טריילבלייזרס דמיאן לילארד מוחה נגד הריגתו של ג'ורג' פלויד

סערת הטרדות מיניות בענף ההיאבקות ובמרכזו ה-WWE, לאחר גל האשמות כלפי מתאבקים ובכירים בענף בגין מקרי אונס והטרדות מיניות. הגל הזה החל בטוויטר עם ההאשטאג SpeakingOut# וכעת גם יש מפוטר ראשון מהארגון.

בעקבות האשמות מצד אישה שטענה כי הטריד אותה במהלך מסיבה, ג'ק גלאגר, המכונה באופן אירוני "ג'נטלמן", נזרק מה-WWE. האלוף הבריטי לשעבר הוא המתאבק הראשון שמשלם את המחיר בגל הנוכחי, אבל עוד שלושה מתאבקים לפחות נאלצים להתמודד בימים אלו הם טענות דומות להטרדות מיניות ואפילו לאונס.

בנוגע לגלאגר, אישה בשם בקי טענה בטוויטר כי הוא גרם לה להשתכר במסיבה בערב השנה החדשה ב-2014: "הוא מזג את המשקה, השקה אותי ואמר לי לשתות. לא הרגשתי בנוח, אבל לא רציתי לעשות סצינה. הוא הוסיף עוד אלכוהול כשלא שמתי לב ולאחר מכן ביקש ממני לשבת בחיקו. סירבתי, אז הוא ישב בחיקי ועשה תנועות. בסוף הערב הלכתי לשירותים והוא נכנס אחריי. מיד קמתי וניסיתי להתלבש. הוא תפס אותי ומשך את החצאית כל כך חזק עד שהיא נקרעה. הצלחתי להדוף אותו וברחתי. מיד עזבתי את המסיבה. במשך שנים ניסיתי לגמד את הסיפור כדי לא לעשות בעיות, אבל אני לא אשתוק יותר".

מתאבק נוסף שעומד בעין הסערה הוא מאט רידל, שערך את הבכורה שלו בשידורי סמאקדאון אמש וניצח את איי.ג'יי סטיילס. אותו האשימה בטוויטר מתאבקת אינדי לשעבר בשם קנדי קרטרייט, שסיפרה כיצד הוא כפה עליה מין אוראלי במאי 2018, בעת נסיעה ברכב מסחרי שבו ישנו באותו זמן עוד שלושה מתאבקים.

"בזמן שהם ישנו, מאט אמר לי לקפוץ על ה*** שלו", צייצה קרטרייט. "כשאמרתי לא, הוא תפס אותי בגרון, חנק אותי ואמר: 'ומה אם אני אכריח אותך?'. נאלצתי לבצע מין אוראלי (מתפללת שאף אחד לא יתעורר) כדי להימלט מהאפשרות לשכב איתו. זה היה משפיל מאוד".

קרטרייט פרסמה גם הודעה שקיבלה מרעייתו של רידל, שכתבה לה: "את עדיין חסומה בטלפון של מאט והוא יודע שאני כותבת לך". קרטרייט הוסיפה: "פרסמתי את זה כי אני עצובה כבר תקופה ארוכה. לא הבנתי שמה שהוא עשה לי היה לא בסדר. עכשיו אני מבינה, אחרי שאני קוראת את הסיפורים של הנשים האמיצות הללו, שאני לא יכולה לפחד יותר ועליי לדבר".

נציגיו של רידל טענו כי קרטרייט היא סטוקרית שעוקבת אחרי המשפחה וכמעט הוצא נגדה צו הרחקה בשנה שעברה. "הטענות של אותה מתאבקת שקריות לחלוטין, ומדובר בניסיון נוסף מצדה להטריד ולהשפיל את מר וגברת רידל, ולהכפיש את שמם בקהילה".

גם המתאבק הסקוטי וולפגנג הואשם בגל הזה, במקרה שלו על ידי לורה ריאן שהייתה מאורסת לו. "הייתי צל של עמתי בגלל התעללות רגשית שעברתי במהלך הקשר הזה", צייצה ריאן, ובהמשך מחקה את הציוצים. "הוא לא התעלל בי פיזית בזמנו, אבל היה מניפולטיבי מבחינה רגשית וגיליתי במצלמה שלו ובלפטופ תמונות שצילם של תלמידות בבתי ספר. אני יודעת שהרבה אנשים יהיו בהלם כי הוא 'הבחור הטוב'. אבל סבלתי מהתעללות וחששתי לחיי. לקח לי הרבה זמן כדי להבין שזו לא אשמתי".

ג'ואי ריאן, שמציג עצמו כמי ש"החזיר את הסליזיות להיאבקות המקצוענית", הואשם על ידי אישה בשם קורין מינק כי מישש את ירכיה ואת שדיה בזמן שהיא נהגה. "הוא ניסה לגרום לי להגיע איתו למלון ואז נישק אותי", צייצה לגבי אירוע בו אספה את המתאבק משדה התעופה. "סיפרתי על כך למקדם האירוע, שהיה גם האיש שאחראי על חלק גדול מהאימונים שלי. הוא הבטיח לי שלעולם לא יאפשר לג'ואי ריאן להשתתף באירועים שלו. שנה וחצי לאחר מכן, הוא זימן אותו לאירוע. אני לא מאמינה שסמכתי עליו".

  • עוד באותו נושא:
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully