וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגולפאית הסקסית" חושפת: "אני לא נוהגת ללבוש תחתונים לתחרויות"

פייג' ספיראנאק, שהצטלמה בעבר בעירום מלא לספורטס אילוסטרייטד, חשפה טיפ מקצועי: "התחתונים מפריעים לי, אני לובשת מכנסונים לתחרויות וזה מספיק"

פלייר ברוס לי בקרב MMA/צילום מסך

בווידאו: ברוס לי בקרב MMA

לפני מספר שנים, שחקנית הגולף/דוגמנית פייג' ספיראנאק הבינה את הפוטנציאל הטמון ברשתות החברתיות. אז היא החליטה לזנוח בצד את המחבט ולהפסיק להשתתף בסבב המקצועני, כדי להשקיע בקידום עמוד האינסטגרם שלה. זה בהחלט השתלם, כיום היא מחזיקה בכ-2.5 מיליון עוקבים, ומשתמשת בפלטפורמה כפרנסה העיקרית שלה.

אחת לכמה זמן מקפידה ספיראנאק לעלות לכותרות. פעם היה מדובר בתמונות עירום, בפעם אחרת בצילומים למגזין בגדי הים הנחשק של הספורטס אילוסטרייטד, והפעם בעזרת ציטוט מסקרן, שנחשף במהלך הפודקאסט שלה. "בדרך כלל אני לא נוהגת ללבוש תחתונים לתחרויות", אמרה ספיראנאק. "התחתונים מפריעים לי. הסיבה לכך היא שאני לובשת מתחת מכנסונים עם כמה שכבות, וזה מספיק".

לפני מספר חודשים, היא חשפה שלא הכול ורוד בעולמה. היא שיתפה לראשונה בגילוי לב מדוע בחרה להשתתף במגזין בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד, וזו כנראה לא הסיבה הראשונה שעולה לכם לראש. היא חשפה את מסכת ההתעללויות שעברה בשנים האחרונות מאז שהאקס שלה הדליף תמונת עירום שלה ברשת בטענה ש"זה מגיע לה". מאז, כך היא מספרת, התמונה האינטימית שלה ממשיכה לרדוף אותה, כשהיא מקבלת מכתבי סחיטה ותמונות עירום מזרים ברשת שמסרבים להניח לה. החלטתה להצטלם בעירום מלא לספורטס אילוסטרייטד נועדה לצאת נגד תופעת ההטרדות ברשת וניסיון לקחת שוב שליטה על הגוף שלה: "אני אחליט מתי לחשוף את החזה שלי. זה יהיה מבחירה שלי ובתנאים שלי

View this post on Instagram

Hi?

A post shared by Paige Spiranac (@_paige.renee) on

ספיראנאק סיפרה שתמיד חלמה להופיע במהדורת בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד וכשהגיעה ההזדמנות, זה עזר לה לסגור מעגל ולהרגיע את השדים אחת ולתמיד: "הניצחון בשבילי הוא שלקחתי שוב את השליטה על הגוף שלי". בין התמונות אחת בלטה עבורה במיוחד: "הייתי עירומה, עירומה לגמרי, זה היה הרגע הכי טוב שלי. הרגשתי מועצמת ואמרתי 'אוקיי, אם אני הולכת לעשות את זה, אני עושה את זה בתנאים שלי והחזרתי לעצמי את השליטה על הגוף שלי. זה היה הרגע שבו ניצחתי, ממש שם, כשהצטלמתי לקמפיין בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד וחשפתי את החזה שלי כי אני רציתי".

ספיראנאק זכתה לתהילת רשת כשהחלה לפרסם באינסטגרם שלה טריקים בגולף והפכה ל"נערת הגולף של אינסטגרם", שם צברה יותר משני מיליון עוקבים. בשנת 2017 היא הפכה לשגרירה של Cybermile, ארגון צדקה שמספק תמיכה ותכניות חינוכיות במטרה לסייע במאבק בבריונות ברשת ובהשפעותיה. כעת היא עברה לשלב הבא בקריירה שלה עם השקת הפודקאסט שלה ומבטיחה להמשיך לתרום למטרות מעצימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully