וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתאגרפת נכשלה בבדיקת סמים אך זוכתה: "החומרים הגיעו לגופה דרך סקס"

15.6.2020 / 13:17

וירג'יניה פוקס, המועמדת לזכות במדליה באולימפיאדת טוקיו, הוכיחה לסוכנות למלחמה בסמים בספורט שההורמונים המטבוליים שנמצאו בדמה הועברו באמצעות יחסי מין לא מוגנים עם בן זוגה: "לא היה לי מושג שחומרים כאלה יכולים לעבור בצורה כזו"

צפו באימון של וירג'יניה פוקס בימי הקורונה

פרשת סמים עם סוף כזה עוד לא ראינו. ארבעה חודשים אחרי שבדמה של המתאגרפת האמריקנית וירג'יניה פוקס התגלו שני חומרים אסורים, החליטה הסוכנות האמריקנית למלחמה בסמים בספורט שלא להשעותה כלל, לאחר שהשתכנעה שהחומרים הגיעו לגופה של פוקס כתוצאה מקיום יחסי מין.

פוקס בת ה-32 היא אחת התקוות הגדולות של האגרוף האמריקני לאולימפיאדת טוקיו אחרי שזכתה במדליית הארד באליפות העולם ב-2018, הוכתה בהלם כשבדיקת סמים שערכה בפברואר גילתה שבגופה נמצאים ההורמונים המטבוליים האסורים לטרוזול ואנדורובול, ומיד יצאה במאבק לניקוי שמה.

וירג'יניה פוקס מתאגרפת אמריקאית. GettyImages
"מקרה ייחודי" וירג'יניה פוקס/GettyImages

טענתה, שהתקבלה בסופו של דבר אחרי חקירה ממושכת, היתה שבן הזוג שלה נוטל תוספים המכילים את שני החומרים הללו, והכמות הקטנה מהם שנמצאה בדמה של פוקס אכן התבררה כשאריות של ההורמונים המתאימות לכמות המועברת מגוף אל גוף במהלך יחסי מין לא מוגנים.

"כשקיבלתי את התוצאות הייתי המומה ולא הבנתי איך החומרים האלו הגיעו לגוף שלי, כי מעולם לא צרכתי חומרים אסורים", היא סיפרה. "אני מאושרת מכך שהסוכנות למלחמה בסמים בספורט ראתה את המקרה שלי כייחודי, זיכתה אותי לחלוטין מאשמה ואיפשרה לי להמשיך את הקריירה שלי באופן מיידי. לא היה לי מושג שהחומרים הללו יכולים לעבור בצורה כזו".

עוד בוואלה!

המתאגרפת ניקולה אדמס ובת זוגה משיבות לטרולים ברשת בסרטון מצמרר

לכתבה המלאה

"אני שמחה שהחקירה המקיפה בענייני הגיעה לגילוי האמת וקבעה שלא ביצעתי שום דבר אסור", סיכמה פוקס. "למדתי לקח חשוב מהפרשה הזו, והוא תמיד לנקוט באמצעי הזהירות הדרושים. במיוחד במקרה של מגע אינטימי. אני מקווה שספורטאים אחרים ילמדו מהטעות שלי.

  • עוד באותו נושא:
  • איגרוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully