וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתאגרפת ניקולה אדמס ובת זוגה משיבות לטרולים ברשת בסרטון מצמרר

7.6.2020 / 0:03

המתאגרפת לשעבר, ניקולה אדמס, ובת זוגה, בלוגרית היופי אלה, פרסמו סרטון "נקמה" בטיקטוק החושף חלק מהתגובות הקשות שהן מקבלות מדי יום - כולל "את נראית כמו גבר", "את שחורה מדי" ו"את לא יכולה לעשות סקס"

nicolaadamsobe

מתאגרפת אלופה ומדליסטית אולימפית, ניקולה אדמס, הכתה חזרה בטרולים ברשת בגלל התגובות האכזריות שלהם על המראה שלה ומערכת היחסים שלה עם בלוגרית היופי, אלה בייג.

המתאגרפת בת ה-37, שפרשה בנובמבר האחרון לאחר שזכתה במדליית זהב באולימפיאדת לונדון 2012 וריו 2016, פרסמה את הסרטון בעמוד האינסטגרם שלה, בו מככבת גם בת זוגה, אלה בייג בת ה-21. בסרטון מופיעות השתיים מול המסך, מחויכות ומאושרות, כשלפתע על המסך מופיע מקבץ מההודעות האכזריות שהן מקבלות ברשת, לדבריהן - מדי יום. בכל פעם שהודעות כמו "את גברית מדי", "את שחורה מדי" ו"את לא יכולה לעשות סקס" מופיעות על המסך, הן משפילות מבט. הסרטון מסתיים בנימה אופטימית כשהן חולקות חיבוק ונשיקה - ועל המסך מופיעים מסרים אופטימיים כמו: "תהי את", "תאהבי את עצמך" ו"את מהממת".

לצד הסרטון כתבה אדמס: "יש כל כך הרבה שליליות בעולם וזה כל כך עצוב לחשוב כמה מעט מזה השתנה במהלך השנים. זה כל כך לא בסדר שאנשים מפלים אותנו רק בגלל שאנחנו נשים, בגלל צבע העור שלנו או בגלל מי שאנחנו אוהבות". נערת הזהב לשעבר של האגרוף הבריטי הוסיפה כי השתיים רצו "לעשות סרטון המציג כמה ממסרי השנאה שאנו מתמודדות איתם על בסיס יומיומי רק כי אנחנו עצמנו, אך גם להראות שלעולם לא נפסיק להילחם על מה שאנחנו מאמינות בו או להפסיק להיות מי שאנחנו - וגם אתם לא צריכים".

עוד בוואלה!

האלופה האולימפית באגרוף ניקולה אדאמס פורשת: "אני עלולה לאבד את הראייה"

לכתבה המלאה

אדאמס פרשה מזירת האיגרוף בשנה שעברה, לא לפני שעשתה היסטוריה, כשהפכה לאישה הראשונה שזוכה במדליית זהב בענף האגרוף באולימפיאדה. ארבע שנים לאחר מכן, הבריטית שהתחרתה בקטגוריית משקל זבוב (עד 51 ק"ג), הגנה על התואר שלה באולימפיאדת ריו כשקטפה מדליית זהב נוספת. שנה לאחר מכן, היא הפכה לאלופת העולם במשקל זבוב מטעם ארגון WBO היוקרתי.. בפרישתה הודיעה: ""רופאים שונים ייעצו לי להפסיק להתחרות, בטענה שכל פגיעה נוספת בעיניים שלי עלולה להוביל לנזק בלתי הפיך ולאובדן ראייה. אני מרגישה גאווה גדולה שייצגתי את המדינה שלי בהצלחה, הזכייה בשתי מדליות זהב היא כמו חלום שהתגשם עבורי, אבל היה להצלחות מחיר גופני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully