וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקווה האולימפית בהחלקה על הקרח הפכה לכוכבת פורנו: "הרגשתי שישפטו אותי"

17.6.2020 / 0:00

מליסה בולנהאגוי, אמריקנית ממוצא פיליפיני שזכתה לחינוך קפדני במיוחד, ניפצה את כל הגבולות בענף השמרני: "פחדתי להפוך לבתולה זקנה, על הסרטון הראשון שלי הרווחתי 200 דולר, אז פשוט המשכתי עם זה"

המחליקה על הקרח שהפכה לכוכבת פורנו באליפות ארצות הברית ב-2007

מפעם לפעם אנחנו נתקלים בסיפור של ספורטאי או ספורטאית שעברו הסבת קריירה לעולם הפורנו, אך נדמה שמהפך קיצוני כמו זה של מליסה בולנהאגוי עוד לא ראינו. המחליקה על הקרח האמריקנית ממוצא פיליפיני גילתה לאחרונה כיצד הפכה מילדה תמימה שזכתה לחינוך קתולי קפדני במיוחד בבית אסיאתי-אמריקאי לשחקנית בסרטים למבוגרים בלבד, כשהתארחה בפודקאסט הפופולרי של כוכבת הפורנו אסה אקירה.

בולנהאגוי, שתחגוג הקיץ את יום הולדתה ה-30, נולדה בפילדלפיה למשפחה קשוחה והישגית שדחפה אותה להגיע לרמות הגבוהות בעולם ההחלקה על הקרח. מגיל 14 ועד גיל 21 היא הצטיינה בכמה תחרויות לגילאים צעירים ואף זכתה במדליית ארד באליפות ארצות הברית לנוער ב-2006, לפני שעברה לייצג את הפיליפינים - מולדתה של הוריה - והספיקה לזכות פעמיים באליפות המדינה לפני שפרשה בגיל 24, אחרי שהחמיצה הזדמנות להשתתף באולימפיאדת החורף בסוצ'י ב-2014 בגלל פציעה.

מליסה בולאנהגוי. AP
מליסה בולאנהגוי/AP

"ייצגתי את נבחרת ארצות הברית במשך חמש שנים, היא סיפרה. "החלקתי מאז שאני זוכרת את עצמי, כי ההורים שלי היו סופר-אסיאתים ודחקו בי להצליח בספורט. הפכתי לספורטאית על מגיל 14 ועד הקולג', לפני שעברתי לפיליפינים לכמה שנים. לא עשיתי שום דבר פרט ללימודים ולאימונים. הייתי ילדה טובה מאוד, וההחלקה היתה כל עולמי. אבל אחרי התיכון כבר הפכתי לנערה חרמנית, כי פחדתי להפוך לבתולה זקנה. זה היה לי קשה מאוד כי הרגשתי שאנשים ישפטו אותי בעולם ההחלקה על הקרח שהוא מאוד שמרני ומורכב ממעגל קטן מאוד של אנשים. אני זוכרת שכשאיבדתי את הבתולים רציתי פשוט לספר על זה לכולם...".

עוד בוואלה!

הכדורגלן שאיחר לאימון וטען: נחטפתי על ידי חייזרים

לכתבה המלאה

"כשאולימפיאדת החורף בונקובר ב-2010 התקרבה", היא המשיכה. "הצלחתי בתחרויות המבחן אבל כשהגיע הזמן להחליט לגבי המשלחת הודיעו לי שישלחו במקומי את אלופת הנוער. הקרבתי את הכל בשביל הרגע הזה, והייתי טובה אז ממש התאכזבתי. אז עברתי לגור בתאילנד, שם עבדתי כמאמנת החלקה אבל היה לי קשה עם התפקיד הזה בגיל 20 בלבד אז חזרתי לארצות הברית ועבדתי בקולורדי במקביל באימון וכברמנית. הייתי מדוכדכת והתחלתי לשתות המון".

מליסה בולאנהגוי. AP
מליסה בולאנהגוי/AP

בולנהאגוי, ששם הבמה החדש שלה הוא "ג'יידה קאי", גילתה: "מרוב תסכול עברתי לקליפורניה בעקבות חברה וחיפשתי שם עבודה קלה, וככה התגלגלתי לצפות בפורנו והבנתי שאני יכולה לנסות לעשות את זה. על הסרטון הראשון שלי הרווחתי 200 דולר, אז פשוט המשכתי עם זה. מאז שפרשתי והתרכזתי רק בפורנו ההצלחה רק הלכה וגדלה, ועכשיו אני מתמקדת בניסיון לגדול בתנאים שלי וליצור תוכן עצמאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully