וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלן שאיחר לאימון וטען: נחטפתי על ידי חייזרים

גוסטבו לורנצטי נזכר בתירוץ המוזר של גיז'רמו מארינו באוניברסידד דה צ'ילה: "הוא טען שהחייזרים הוציאו את הנשמה מגופו"

AP

בווידאו: ביצועיו של גיז'רמו מארינו בבוקה

גיז'רמו מארינו רשם כמה שנים מצוינות בבוקה ג'וניורס מ-2005 עד 2010, אולם בהמשך הקריירה שלו, כך מתברר, חווה לא מעט רגעים מוזרים. אחד מהם התרחש בתחילת העשור הקודם, כשאיחר לאימון של קבוצתו דאז אוניברסידד דה צ'ילה - לא בגלל שהיה פצוע, לא בגלל שקיבל חופש מהמועדון, כי בשל סיבה הזויה הרבה יותר.

הוא נחטף על ידי חייזרים.

זה לפחות מה שאמר לחבריו לקבוצה. "הוא נתן לנו את ההסבר המלא של מה שקרה", נזכר חברו לקבוצה לשעבר, גוסטבו לורנצטי. "הוא אמר שאיחר כי נחטף על ידי חייזרים. הוא התחיל להסביר שהלך לאיבוד, יש שחקנים שיגידו דבר כזה, אבל גיז'ה הוא לא אחד מהם. הוא היה אדם רציני והוא קרא ספרים בנושא. הוא טען שהחייזרים הוציאו את הנשמה שלו וניתחו אותה ובינתיים טיפלו בו, משהו כזה".

לורנצטי, שנותר באוניברסידד דה צ'ילה עד 2019, הוסיף ואמר: "למען האמת, אני מאמין בחייזרים. הוא נתן הסבר מצוין וכולנו האמנו לו". מאמן הקבוצה דאז היה חורחה סמפאולי. "אני לא יודע אם גיז'ה סיפר לסמפאולי את אותו הסיפור", הודה לורנצטי. "אני מניח שהיתה להם שיחה קצרה. אבל מהיכרותי עם גיז'רמו, בטח האמינו לו. מה כבר אפשר להגיד? זה כמו סיפור מערוץ דיסקברי".

שחקן אוניברסידד דה צ'ילה לשעבר גיז'רמו מארינו. AP
כולם האמינו. מארינו/AP

האם מדובר בסיפור אמיתי? כנראה שלא. מארינו עצמו נדרש לדברים וטען היום (שלישי): "זו היתה בדיחה! לא רציתי לשלם את הקנס על שאיחרתי לאימון. עד היום צוחקים עלי, אבל האמת היא שזה היה בצחוק. לא חשבתי שיקחו אותי כל כך ברצינות".

  • עוד באותו נושא:
  • חייזרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully