וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מלי ובאריירו נחתו בארץ, לשניים תנאי רכישה נוחים

עודכן לאחרונה: 2.9.2020 / 17:52

הקבוצה של אבוקסיס השלימה את מכסת הזרים ותכניס את המושאלים מארגנטינה לעניינים בהדרגה. מלי יוכל להירכש ב-400 אלף יורו, באריירו ב-300 אלף יורו

שון וייסמן נבחרת ישראל/אתר ההתאחדות

הפועל באר שבע חיזקה היום (רביעי) את הסגל שלה והשלימה למעשה את מכסת ששת הזרים, כשצמד הארגנטינאים מרסלו מלי ומריאנו באריירו נחתו בישראל. שני הקשרים מגיעים אחרי תקופה ארוכה בה לא שיחקו, אלא רק התאמנו חלקית ולכן ייקח עוד זמן עד שיוכנסו לכושר. ספק רב אם שניהם יהיו מוכנים למשחק מול לאצ'י האלבנית בעוד כשבועיים במוקדמות הליגה האירופית, ולכן, עד שהפועל באר שבע תדע בדיוק את איכותם ותראה אותם באימונים ובמשחקי אימון, לא תתקבל שום החלטה בנוגע לשחרור שחקנים ישראלים בעמדות דומות מהקבוצה.

מלי הושאל מראסינג קלוב תמורת כמה עשרות אלפי יורו כאשר הפועל באר שבע כבר מסכמת את תנאי הקניה אם תרצה בכך בתום העונה: 400 אלף יורו בחלוקה לשני תשלומים, בדומה לנעשה עם אלטון אקולטסה. באריירו לעומתו הגיע ללא דמי השאלה ועם אופצית קנייה נמוכה יותר של 300 אלף יורו, מאחר שהוא שחקן פחות נחשב ממלי.

מרסלו מלי (מימין) עם מריאנו באריירו שחקני הפועל באר שבע. אתר רשמי הפועל באר שבע, אתר רשמי
ברוכים הבאים. מרסלו מלי, מימין, עם מריאנו באריירו/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל באר שבע

בהפועל באר שבע גם מאמינים שהנוכחות של השניים במועדון תסייע לחלוץ הקולומביאני ג'ונתן אגודלו שעדיין מסיר מעצמו שכבה של חלודה באימונים ולבטח יהיה מרוצה מכך ששני דוברי ספרדית הצטרפו. עם נחיתת הארגנטינאים, תסגור הפועל באר שבע שישה זרים שאמורים להיות טובים ובמועדון אופטימיים לקראת העונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully