וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועדה המקצועית קבעה: ז'וזואה היה צריך להיות מורחק, מכבי תל אביב לא היתה צריכה לקבל פנדל

1.9.2020 / 19:33

מחזור פתיחה לא מוצלח לשופטים: הוועדה קבעה כצפוי שלירן ליאני היה חייב להרחיק את כוכב הפועל באר שבע על המרפק לעבר אלמוג כהן, שמואלביץ' טעה כששרק לפנדל לזכות האלופה בהפסד למכבי פתח תקוה

שחקני נבחרת ישראל באסיפה לקראת האימון בסקוטלנד/דוברות ההתאחדות לכדורגל

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים פרסמה היום (שלישי) את מסקנותיה אחרי מחזור הפתיחה הלא ממש מוצלח מבחינת השופטים שלנו. הפנדל שקיבלה מכבי תל אביב מול מכבי פתח תקוה לא שינה בסופו של דבר את העובדה שהמלאבסים יצאו מנצחים, אך הוועדה הבהירה שמדובר בהחלטה שגויה מאחר ש"מדובר ברף נמוך שאינו מצדיק עונשין".

גם לירן ליאני כצפוי לא יצא נקי בעקבות ההחלטה שלו לשלוף רק כרטיס צהוב לז'וזואה על המרפק ששלח לפניו של אלמוג כהן, שנפצע ודימם בעקבות המכה. בהודעה נמסר כי "בדקה ה-19 איבחן נכונה שופט המסך פגיעה אלימה של שחקן באר שבע, אשר דינה כרטיס אדום, והמליץ כנדרש לשופט לבחון את האירוע על גבי המסך. השופט שגה כאשר פירש את האירוע כמחייב כרטיס צהוב בלבד".

שופט הכדורגל לירן ליאני בבדיקת VAR. ברני ארדוב
ה-VAR היה צריך לגרום לו להרחיק את ז'וזואה. לירן ליאני/ברני ארדוב

מי שיצא נקי בוועדה הוא רועי ריינשרייבר, שפסל בצדק את השער הראשון של שי קונסטנטין מגן בית"ר ירושלים מול הפועל חיפה בדקה ה-69. כמו כן, לא היתה התייחסות לגבי הגול הדרמטי שנפסל לגל אראל מחיפה לפני שער הניצחון של קונסטנטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully