וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה זועמת על ההחלטה ה"שערורייתית": ליאני לא ישובץ בתקופה הקרובה?

31.8.2020 / 7:25

בנתניה הגיבו בהלם לאדום שנמנע מז'וזואה ודורשים להעמידו לדין על סמך צילומי הטלוויזיה. השופט ספג ביקורת גם באיגוד השופטים

תגובות מכבי נתניה אחרי ההפסד להפועל באר שבע/צילום: דוברות מכבי נתניה עריכת וידאו: ניר חן

זעם עצום במכבי נתניה על ההחלטה של לירן ליאני לשלוף לקשר הפועל באר שבע ז'וזואה רק כרטיס צהוב אחרי ששלח מרפק לעינו של אלמוג כהן וחתך את הגבה שלו במפגש בין הקבוצות אמש (ראשון) בטדי, שהסתיים בהפסד 3:2. למרות שקפטן מכבי נתניה ישב על כר הדשא כשפניו מדממות ועל אף שליאני הלך לצפות במסך על פי קריאה של שופט המסך גל ליבוביץ', לא מצא השופט הוותיק מקום להוציא כרטיס אדום לקשר שנשאר במשחק ואף כבש את שער היתרון מפנדל לטובת הפועל באר שבע.

בעוד שמאמן מכבי נתניה ריימונד אטפלד וכהן עצמו היו עדינים בתגובות שלהם, גורמים אחרים במועדון תקפו את ליאני ואת ההחלטה אותה כינו "שערורייתית". גם באיגוד השופטים לא חסכו אמש ביקורת מליאני והוא ישמע על כך בחוות הדעת של הוועדה המקצועית. גורם בכיר באיגוד השופטים אמר אמש: "החלטה לא מובנת בעליל. עמדה בפני ליאני ההחלטה הכי קלה באמצעות ה-VAR. הוא לא חשב במגרש שצריך כרטיס, אבל כשנקרא למסך זה מה שהוא פסק? כרטיס צהוב? איך ליאני לא ראה שמגיע כאן אדום בוהק? אלמוג כהן לא צריך גם שבר בפנים כדי שהתוקף יורחק".

במסגרת הסנקציות שמוטלות על שופטים, לא מן הנמנע כי השופט המצטיין בדרך כלל, ישלם מחיר ולא ישובץ בתקופה הקרובה למשחקי ליגת העל.

שופט הכדורגל לירן ליאני. ברני ארדוב
עשוי לשלם מחיר כבד. לירן ליאני/ברני ארדוב

במכבי נתניה יודעים שהמלחמה שלהם על הצדק לא תיתן להם נקודה ובכל זאת גורמים במועדון טענו אמש שתובע ההתאחדות לכדורגל עורך הדין ניר רשף חייב להתערב במקרה גם אם ליאני צפה בו במסך ובכל זאת להעמיד את ז'וזואה לדין על סמך צילומי הטלוויזיה - אפילו שהתקנון לא מאפשר זאת מכיוון שהשופט בחן את האירוע תוך כדי משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully