וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן זועם על השיפוט, מרסלו מלי ומריאנו בריירו סיכמו בבאר שבע

קפטן מכבי נתניה טען כי "אין אחידות בין השופטים" לאחר שספג מרפק מז'וזואה כשכוכב באר שבע ראה צהוב בלבד. שחקני ראסינג קלוב מצטרפים לקבוצה

אוהדי הפועל תל אביב מוחים נגד ההנהלה והשחקנים אחרי ההפסד במחזור הפתיחה/צילום גולשים + דוברות הפועל תל אביב עריכה: ניר חן

בהפועל באר שבע היו מרוצים בתום ה-2:3 הערב (ראשון) על מכבי נתניה. לאחר שלוש שנים בהן הקבוצה לא ניצחה במחזור הפתיחה הצליחה הקבוצה של יוסי אבוקסיס לאסוף את שלוש הנקודות, למרות שהיריבה בהחלט לא הקלה עליהם. מנגד במכבי נתניה נרשמה אכזבה מסויימת לאחר שהקבוצה הצליחה לסכל את משחק ההתקפה של המארחת, אך ירדה מנוצחת. בתוך כך הודיעה באר שבע כי הארגנטינאים מרסלו מלי ומריאנו בריירו סיכמו את תנאיהם בקבוצה.

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "המשחק נתנו לנו המון חומר למחשבה. התקשינו עם הלחץ של נתניה, אבל היה חשוב מאוד לעשות את הניצחון הזה. סך הכל אנחנו צריכים לתקן הרבה דברים, אבל תמיד טוב לתקן אחרי ניצחון. יש לנו שחקנים זרים טובים, אבל יש לנו גם ישראלים טובים. אני שמח שהישראלים עובדים. שבירו עובד מאוד קשה על המגרש ומגיע לו לכבוש. גם סלליך עבד קשה. אנחנו מאמינים שהזרים החדשים שיגיעו יוכלו לעזור לנו. אני חושב שיש לנו קבוצה טובה, אני חושב שהשחקנים החדשים שיצטרפו יחזקו אותנו. אני חושב על המשחק הבא, אף פעם לא הייתי יוצא בהצהרות בומבסטיות. אני חולם כבר לחזור לטרנר, בלי קהל ואחרי זה עם קהל".

שחקן הפועל באר שבע ז'וזואה עם איתמר שבירו. ברני ארדוב
ניצל מהרחקה. ז'וזואה/ברני ארדוב
שחקן הפועל באר שבע איתמר שבירו. ברני ארדוב
מזל טוב. שבירו/ברני ארדוב

איתמר שבירו שכבש שער בכורה בליגת העל: "קודם כל אני שמח שהקבוצה ניצחה, ואני שמח מאוד. אנחנו משחקים בהרבה מפעלים וכל אחד יעשה את החלק שלו. בכל פעם שצריך אותי, אני אשחק. אנחנו רוצים להתקדם צעד צעד, אבל שואפים לעשות עונה טובה באירופה ובליגה".

מאמן מכבי נתניה ריימונד אטפלד: "אנחנו רק בתחילת העונה, כך שיש לנו הרבה זמן לתקן. הקשינו מאוד על באר שבע, שהגיעה להזדמנות הראשונה שלה באיזור הדקה ה-30. עבדנו טוב על המגרש. אנחנו רוצים להשתפר, אני רוצה לנצח כל משחק. יש לנו קבוצה צעירה, אבל אנחנו רוצים להגיע הכי רחוק שאפשר".

קפטן מכבי נתניה אלמוג כהן שספג מרפק מז'וזואה, שראה רק את הכרטיס הצהוב: "זה היה אדום מארץ האדומים. על פחות מזה קיבלתי בקלות אדומים בעונה שעברה. לא מבין איך אין אחידות בין השופטים. הרי השופט הלך למסך. איך הוא לא ראה שזה אדום?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully