וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: במועדון האיצו את המגעים עם דראפיץ' וברדה

צמד המאמנים עדיין מחזיק בחוזה מול מכבי נתניה, כשבבירה מקווים לסגור עם השניים בהקדם. נמשך המשא ומתן עם הזמבי לאמק בנדה

עידן ורד לאחר הדחתה של בית"ר ירושלים מאירופה/דוברות בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים מאיצה את המשא ומתן מול סלובודן דראפיץ' ושי ברדה. במועדון יצרו היום (ראשון) קשר עם ראשי מכבי נתניה, בנוגע לאפשרות לצרף את הצמד. לשניים חוזה גבוה בנתניה, בגובה של 70 אלף שקל לחודש, אחרי קיצוץ של 30 אחוז, כאשר בית"ר ירושלים לא תוכל לעמוד בסכומים האלה מאחר והיא משלמת שכר גם לרוני לוי. הנוסחה שיכולה להוציא את העסקה לפועל היא שהשניים יגיעו להבנות עם נתניה על פיצוי ראוי שישלים את שכרם והם לא ייפגעו כלכלית מהמעבר.

מבחינת בית"ר ירושלים השניים הם בעדיפות עליונה ובמידה שכל הנושא הכספי ייסגר היום הם יוזמנו מחר או מחרתיים לפגישה עם הבעלים משה חוגג, על מנת שיוכל להתרשם מהם. יש לציין כי המגעים נעשים באמצעות עורך דינם שלה שניים רועי דניאל אל מול הנהלת מכבי נתניה והבעלים אייל סגל, כאשר כל הצדדים מראים רצון לנסות ולהגיע להסדר מסוכם.

סלובודן דראפיץ' עם שי ברדה מאמני מכבי נתניה. ברני ארדוב
כל הצדדים מעוניינים בהגעה לסיכום. ברדה ודראפיץ'/ברני ארדוב

בינתיים ממשיכה בית"ר ירושלים במשא ומתן לצירופו של שחקן הכנף לאמק בנדה. הזמבי בן ה-19 עשוי להצטרף בקרוב לאחר שהוגשה הצעה כספית לקבוצתו הרוסית ארסנל טולה. הוא מיועד להחליף את ליוואי גרסיה, עליו יש הצעות למכירה וגם להשאלה תמורת חצי מיליון יורו עם אופציה לרכישה בסכום גבוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully