וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע יערכו שיחת הרגעה לז'וזואה, מחמאות לסלליך: "הוא תפור עלינו"

31.8.2020 / 7:11

הקשר שניצל מהרחקה נגד נתניה יוזהר: סומנת על ידי השופטים. שחקן הכנף מרשים, בקבוצה מבינים: אם פגענו עם הזרים החדשים, "יכולה להיות הפתעה מאוד גדולה העונה"

התגובות של מכבי חיפה אחרי הניצחון מול הפועל חדרה/דוברות מכבי חיפה

בהפועל באר שבע מרוצים מאוד מהשבוע האחרון שכלל ניצחונות על מכבי חיפה בגביע הטוטו, על דינמו באטומי באירופה ואמש (ראשון) עם 2:3 על מכבי נתניה בפתיחת הליגה. "עכשיו צריך לראות אם שני הארגנטינאים שחקנים טובים באמת, ואפשר לפנטז על עונה טובה", אמרו אמש במועדון לקראת ההגעה של מרסלו מלי ומריאנו באריירו מחרתיים. "אם יהיו לנו שישה זרים דומיננטיים ביחד עם אגודלו, יכולה להיות כאן הפתעה מאוד גדולה בעונה הזו".

בקבוצה יודעים כי היו צריכים להישאר בעשרה שחקנים ובעקבות זאת תיערך שיחה עם ז'וזואה שחייב למתן את התגובות שלו תוך כדי משחק. הצוות המקצועי גם כך עורך לא מעט שיחות עם הקשר הפורטוגלי כדי לזקק ממנו רק את הטוב גם בכדורגל וגם בהתנהגות, וברור לכולם שכעת הוא יסומן על ידי השופטים ואת זה יבהירו לו.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם ז'וזואה. ברני ארדוב
צריך למתן את התגובות שלו. ז'וזואה/ברני ארדוב

בבאר שבע פרגנו אמש לסינטאיהו סלליך שמצדיק עד כה את הגעתו. השחקן רשם משחק מצוין וגם כבש שער יפה אחרי התקפה מתפרצת איכותית. "סלליך תפור עד כה להפועל באר שבע. רכש מצוין", אמר אמש גורם בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully