וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות התקנון, באיגוד השופטים בדקו אפשרות להעמיד את ז'וזואה לדין

1.9.2020 / 6:44

באיגוד השופטים בדקו האם יש אפשרות להעמיד את קשר הפועל באר שבע לדין על סמך צילומי הטלוויזיה, אך הדבר לא אפשרי

תגובות מכבי נתניה אחרי ההפסד להפועל באר שבע/צילום: דוברות מכבי נתניה עריכת וידאו: ניר חן

באיגוד השופטים לא נרגעו אתמול (שני) כל כך מהר מהמרפק ששלח קשר הפועל באר שבע ז'וזואה לפניו של אלמוג כהן במשחק מול מכבי נתניה. אותו מרפק אשר לא זכה להתייחסות הראויה של שופט המשחק לירן ליאני, שטעה והסתפק בכרטיס צהוב.

בכירים באיגוד השופטים פנו אתמול לתובע ההתאחדות לכדורגל עורך הדין ניר רשף ובדקו האם ניתן להעמיד לדין את הקשר הפורטוגלי על סמך צילומי הטלוויזיה וזאת למרות שתקנון הענישה של ההתאחדות לכדורגל לא מאפשר זאת, שכן האירוע לא נסתר מעיניו של השופט. מאחר שליאני הלך למסך והחליט לשלוף רק כרטיס צהוב, התקנון קובע כי אין יכולת לתובע ההתאחדות להתערב ולהעמיד לדין.

שופט הכדורגל לירן ליאני בבדיקת VAR. ברני ארדוב
לא ניתן יהיה להעמיד את ז'וזואה לדין כיוון שהאירוע לא נבלם מעיניו של ליאני/ברני ארדוב

יחד עם זה ומאחר שליאני הודה כי טעה בהחלטתו, ניסו כאמור באיגוד לבדוק אצל רשף האם אפשר להעמיד את ז'וזואה לדין. מהבדיקות של האיגוד עלה כי זה בלתי אפשרי והתובע לא יכול להתערב.

היום צפויה הוועדה המקצועית לפרסם את מסקנותיה מהמחזור הראשון ותינתן התייחסות מלאה לטעות של ליאני. כמו כן צפויה הוועדה להתייחס לפנדל שפסק איתן שמואלביץ' לטובת מכבי תל אביב במשחק מול מכבי פתח תקוה שלשום ולפסוק שפנדלים צריכים להיפסק בשל אירועים יותר ברורים מזה שבו נפגע ניק בלקמן בשיניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully